فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

شیرین فراز در آستانه حذف از لیگ دسته اول

در حالیکه تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در فصل نقل و انتقالات خود را مهیای آغاز مسابقات لیگ دسته اول می نمود که فدراسیون فوتبال خبر محرومیت احتمالی این تیم را اعلام کرد.
 
سلمان کریمی مدیر عامل تیم کرمانشاهی در این مورد گفت: همزمان با فشارهای برخی مسوولین استانی و محرومیت این تیم از حمایت های استانی، فدراسیون فوتبال نیز با ارسال نمابری تیم ما را در آستانه محرومیت و حذف از رقابت های لیگ دسته اول قرار داد. فدراسیون از باشگاه ما خواسته تا ظرف مدت چند روز تکلیف 15فقره بدهی خود که از گذشته بر جای مانده اند را مشخص کنیم در غیر از صورت آنها تیم دیگری را جایگزین تیم شیرین فراز خواهند کرد.
کریمی در خصوص شایعه واگذاری امتیاز شیرین فراز به دیگر استان ها نیز گفت: تیم هم اکنون در کرمانشاه به تمرینات خود ادامه می دهد اما واگذاری اش به مسوولین استان کرمانشاه و نگاه آنها به این تیم ختم خواهد شد. بنده از مسوولین استانی به شدت گله مند هستم. آنها نه اینکه از ما حمایت نمی کنند بلکه سنگ هم جلوی پایمان می اندازند.در استانی که اهمیتی برای چنین تیمی با این همه خدمات، قائل نیستند کارکردن دشوار است و این تیم نمی تواند در صورت باقی ماندن شرایط به منوال فعلی در کرمانشاه به کار خود ادامه دهد. کریمی در ادامه افزود:خواسته ما از مسوولین استان، پول نیست از آنها می خواهیم حداقل در زمینی که اجاره اش را می پردازیم و قرار داد قانونی هم داریم اجازه دهند به تمرینات مان ادامه دهیم. مسوولین وزارت کار و امور اجتماعی اصرار بر تخلیه زمین تمرینی ، از سوی ما دارند و اگر آنها قانع نشوند و نیت خود را عملی کنند بازیکنان شیرین فراز آواره پارک ها خواهند شد. در این صورت مردم خوب کرمانشاه این حق را به ما بدهند که پیشنهاد فروش امتیاز تیم به دیگران را بررسی کنیم. خیلی ها در مورد انتخاب نکردن سر مربی تیم به ما خرده می گیرند و حتی شایعاتی را درست کرده اند اما واقعیت این است که بلاتکلیفی موجود باشگاه باعث شده تا سر مربی جدید را انتخاب نکنیم. ما نمی خواهیم با یک سرمربی وارد مذاکره شویم در حالی که مشخص نیست آینده کاری او چه می شود. باشگاه به اندازه کافی مشکلات مالی و بدهکاری دارد و ظرفیت اضافه شدن پرونده های جدید را نداریم.
مدیرعامل باشگاه شیرین فراز در خاتمه گفت: امیدوارم که با مساعدت مسوولات استانی، شیرین فراز به حیات خود در کرمانشاه ادامه دهد زیرا خروج شیرین فراز از استان ضایعه سختی برای فوتبال این خطه و جوانان علاقه مندش خواهد بود. بازیکنان زیادی را از دست داده ایم و هنوز سر مربی تیم را معرفی نکرده ایم اما قول می دهم که در صورت رفع مشکلات مالی که به آنها اشاره کردم تیم خوبی را روانه مسابقات بکنیم.
تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه پس از اینکه در سال 1387 از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد دچار مشکلات فراوانی شد و حتی چند مرتبه تا مرحله انحلال و یا واگذاری امتیاز پیش رفت اما سلمان کریمی مدیر عامل این باشگاه هر طور که شد امتیاز شیرین فراز را برای کرمانشاهی ها حفظ کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد