فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

عید سعید فطر

 

 

عید بر عاشقان مبارک                                        

 

 

شب عفواست محتاج دعایم

زعمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی

خدا را در میان اشک دیدی

کمی هم نزد او یادی زما کن

کمی هم جای ما او را صدا کن

بگویا رب فلانی رو سیاهست

دو دستش خالی وغرق گناهست

بگو یارب تویی دریای جوشان

دراین شب رحمتت بر وی بنوشان

moji

نظرات 2 + ارسال نظر
وبساز جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 02:47 http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد
عید سعید فطر مبارکت باشد
وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

یکی جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 14:16

۱: عیدتون مبارک
۲: مطلب ها رو نخواستی ؟
۳: باز حال و هوای عید و نماز و جمله ی معروف ؛ اللهم اهل الکبریاء و العظمه ... جالب و غریبه . یاد یکی از بهترین خوانندگان ایران (محبوب من) فرهاد و ترانه عیدی افتادم :
بوی عیدی بوی توت بوی کاغذرنگی ؛؛
بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو ؛؛
بوی یاس جانماز ترمه ی مادربزرگ ؛؛
با اینا زمستونو سر می کنم با اینا خستگیمو در می کنم ؛؛
شادی شکستن قلک پول وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد؛؛
بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب؛؛
با اینا زمستونو سر می کنم با اینا خستگی مو در می کنم؛؛
فکر قاشق زدن یه دختر چادر سیاه؛؛
شوق یک خیز بلند از روی بته های نور؛؛
برق کفش جفت شده تو گنجه ها ؛؛
با اینا زمستونو سر می کنم با اینا خستگیمو در می کنم؛؛
عشق یک ستاره ساختن با دولک؛؛
ترس ناتموم گذاشتن جریمه های عید مدرسه؛؛
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب ؛؛
با اینا زمستونو سر می کنم با اینا خستگیمو در می کنم ؛؛
بوی باغچه بوی حوض ؛؛
عطر خوب نذری شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن؛؛
توی جوی لاجوردی هوس یه آب تنی ؛؛
با اینا زمستونو سر می کنم با اینا خستگیمو در می کنم؛؛
۴:آره ! خودم می دونم ! اینو باید نوروز می فرستادم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد