فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

قلب

این فایل power point رو حتما دانلود کنید و نگاهی بهش بندازید.خدای نکرده شاید 1روزی به دردتون بخوره.در مورد قلب و حمله قلبیه!  

 

 قلب

نظرات 5 + ارسال نظر
هادی شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 12:22 http://jahancafe.wex.ir

سلام دوست عزیز
سایت کافی نت جهان تمایل به تبادل لینک با شما را دارد ابتدا ما را لینک کنید سپس ما شما را لینک میکنیم.

ما را با عنوان کافی نت جهان
و آدرس : http://jahancafe.wex.ir لینک کنید

با تشکر مدیر کافی نت جهان

بهترین راه برای افزایش تعداد بازدید برای شما

hamid شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 13:02 http://eset-smart-security.blogsky.com

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز:
وبلاگ بسیار پر محتوا و جالبی دارید. اگر وقت کردید ( که حتما هم برای چند دقیقه وقت دارید ) به وبلاگ من هم سری بزنید و نظر خود را نسبت به مطالب کلی وبلاگم بیان کنید. درضمن بنده مایل هستم با شما دوست عزیز تبادل لینک بکنم چنانچه شما نیز موافق بودید مرا با عنوان دانلود و آپدیت eset smart securityلینک بفرمایید سپس به من اطلاع دهید تا من هم با عنوان درخواستیتون لینکتون کنم. درضمن بنده چند وبلاگ دیگه ای هم دارم که آدرسشون رو براتون نوشتم، به اونا هم سر بزنید شاید یکی از این وبلاگها باب میل و سلیقه شما بود.
http://eset-smart-security.blogsky.com/
onlymoney.blogsky.com
http://bestmoney.mihanblog.com
با تشکر فراوان

یکی دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 11:43

چقدر خشن شدی ...!!!!
یه خورده انتقاد ژذیر باشیم هیچی از دنیا کم نمیشه !!!
به خدا !!!
چرا ما ایرانیا همیشه دوست داریم ازمون تعریف بشه ؟
چرا همیشه فکر می کنیم معصومیم !!
تو رو خدا چرا ؟
آدمی که اشتباه کرده خوب باید بگه اشتباه کردم . ما اومدیم جامعمون رو تغییر بدیم درستش کنیم قرار نیست که سر همه رو کلاه بزاریم . منم توی همون دانشگاهی هستم که شما هستید . حتما برخورد های حیلی زشت بعضی از مسولیین دانشگاه رو با دانشجویان دید . چرا اینجوری می شه ؟
حالا شمایی که اضر نیستید یه انتقاد کوچیک رو قبول کنین فردا اگه جای همون مسولین قرار بگیرین چیکار می کنیین ؟
هدف : فقط یه نصیحت دوستانه اس !! نه با کسی دشمنیم نه می خوایم مچ کسی رو بگیریم . فقط می خوایم جامعه مون رو یه خورده بهتر کنیم تا اینکه اینهمه صحنه های زشت رو تو خیابون دانشگاه اداره یا ... نبینیم .
موفق باشید .

سلااااااام.از من انتقادی نشده تا حالا خوشبختانه یا بدبختانه!حالا اگه یکی پیدا بشه که این لطف رو در حقم بکنه خوشحال میشم.راستی شما که انقدر فعالی بیا نویسنده ما بشو.خوشحال میشیم.

یکی سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 12:50

سلام
نظر رو اشتباهی برای شما گذاشتم ........... ببخشید
قبلا یه نظر برای مطلب دروغ توسط moji نوشته شده بود منم یه نظر براش گذاشتم یه خورده انتقادی بووود.
بعد آمدم یدیم 2 نظر داره اما نظر من رو نذاشته بود منم اینو نوشتم اممممممممممما
اما مشکل اینجا بود که وقتی شما این قالب رو عوض کردین نظرها رفته بالا منم کم دقت !!
نگو این moji بیچاره اصلا نظر رو نذاشته !! من اشتباهی مطلب تو دیدم و البته نظرهاشو ... ببخشید دیگه بقیه اش رو خودت می دونی .

بخاط همین بی دقتی کوچلو درم هی گیج می زنم هی گیج می زنم

سلام.خواهش میکنم.مشکلی نداره.خوبه که انتقاد سازنده داشته باشید.ولی بهتره که با لحن آرام تر و غیر برانگیزاننده ای صحبت کنید تا باعث سوء تفاهم نشه.بازم به ما سر بزنید.ضمنا خبر مریخ دروغ نبود.واقعا هم پرنورشد اما ظاهرا شما انتظار 1 قرص ماه کامل رو داشتید !در صورتی که اگه کمی دقت میکردید به یاد می آوردید که درسته مریخ به زمین نزدیکه اما چندین سال نوری باهم فاصله دارن!پس خیلی بعیده که حتی در نزدیک ترین فاصله هم به اندازه ماه یا یک توپ فوتبال به نظر بیاد!!!!!!!!! البته توی خبر بی شک بزرگنمایی شده که اونم بیشتر به خاطر جلب توجه خواننده بوده نه چیز دیگه.راستی منبع رو فراموش کردم ذکر کنم:http://salenoori.mihanblog.com
آهان راستی به نوشته هاتون هم دقت کنید خیلی از کلماتتون ناقصه و 1 یا دو حرفش تایپ نشده.به هر حال ممنون.

یکی چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 12:36 http://yekaniy.blogsky.com

سلام
وبلاگ جدیدمو باز کردم . خوشحال میشم یه سری بزنید و اگه دوست داشتید لینک کنید البته من بعد از چندساله که دوباره شروع کردم به وبلاگ نویسی یه کمی طول می کشه دوباره خوب بنویسم .
ممنون
اگه هنوز از من ناراحت نیستید از من
بابت نوشتن مطلب هم اگه ایمیل بزنی حتما براتون می فرستم با میل و البته mail .
اشتباه که تای÷ نکردم !!

سلام.ناراحتی در کار نیست.مبارکهاشتباه تایپی بازم داشتین!توی وبلاگتون هم غلط املایی داشتین.بگردین پیدا میشه.ما لینکتون میکنیم شما هم ما رو لینک کنید.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد