فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

سه گانه ها در زندگی

سه چیز در زندگی پایدار نیستند
رویاها
موفقیت ها
شانس

سه چیز در زندگی قابل برگشت نیستند
زمان
گفتار
موقعیت

سه چیز انسانها را می سازد
کار سخت
صمیمیت
تعهد

سه چیز در زندگی بسیار ارزشمند هستند
عشق
اعتماد به نفس
دوستان

سه چیز در زندگی که هرگز نباید از بین بروند
آرامش
امید
صداقت

و چه زیبا این سه چیز مهم در زندگی از دیدگاه دکتر علی شریعتی بیان شده
به سه چیز هرگز تکیه نکن
غرور
دروغ
عشق
انسان با غرور می تازد
با دروغ می بازد
و با عشق می میرد

نظرات 5 + ارسال نظر
وبساز پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 16:12 http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

سلام وبلاگ خوبی دارید من میخواهم با شما تبادل لینک کنم اگر موافقید به وبلاگم سر بزنید و بگویید با چه نامی شما را لینک کنم

دختر تهرونی (A) پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 16:52 http://dokhtartehrooni.tk

سلام دوست جونم
خوبی؟
آره منم خوبم
وبلاگ قشنگی داری
منم یه وبلاگ دارم خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی
منتظرم

یکی پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 18:07 http://yekaniy.blogsky.com

سلام
جالب بود . اینجا که دروغ ؛عشق و غرور رو نوشتی بد نیست یکی از بهتربن شعرهای اخوان رو دوباره بخونیم که موضوعش همون عشق غرور و دروغ ( یه جورایی !!):
**************************************************
گرگ هار
گرگ هاری شده ام
هرزه پوی و دله دو
شب درین دشت زمستان زده بی همه چیز
میدوم :برده ز هر باد گرو
چشمهایم چو دو کانون شرار صف تاریک شب را شکند
همه بی رحمی و فرمان فرار
گرگ هاری شده ام : خون مرا ظلمت زهر
کرده چو شعله چشم تو ؛ سیاه
تو چه آسوده و بی باک خرامی به برم
آه ؛ می ترسم ؛ آه
آه ؛ می ترسم از آن لحظه ی پر لذت و شوق
که تو خود را نگری
مانده نومید ز هرگونه دفاع
زیر چنگ خشن وحشی و خونخوار منی
پوپکم ؛آهوکم
چه نشستی غافل
کز گزندم نرهی ؛ گرچه پرستار منی
پس از این دره ژرف
جای خمیازه ی جادو شده ی غار سیاه
پشت آن قله ی پوشیده ز برف
نیست چیزی ؛ خبری
ور تو را گفتم چیز دیگری هست ؛ نبود
جز فریب دگری
من از این غفلت معصوم تو ؛ ای شعله ی پاک
بیشتر سوزم و دندان به جگر فشرم
منشین با من منشین
تو چه دانی که چه افسونگر و بی پا و سرم ؟
تو چه دانی که پس هر نگه ساده ی من
چه جنونی ؛ چه نیازی ؛ چه غمی ست ؟
یا نگاه تو ؛ که پر عصمت و ناز
بر من افتد ؛ چه عذاب و ستمی است
دردم این نیست ولی
دردم این است که من بی تو دگر از جهان دورم و بی خویشتنم
پوپکم ؛ آهوکم
تا جنون فاصله ای نیست تا اینجا که منم
مگرم سوی تو راهی باشد ؛چون فروغ نگهت
ورنه دیگر به چه کار آیم من بی تو ؟
چون مرده چشم سیهت
منشین ؛ با من منشین
تکیه بر من مکن ؛ ای پرده ی طناز حریر
که شراری شده ام
پوپکم ؛ آهوکم
گرگ هاری شده ام
**************************************************
البته می خواستم فقط چند مصرعشو بنویسم که حیفم اومد همشو بنویسم .

راستی اگه بتونین برنامه ی کلاس های دانشگاه رو یه جور روی وب بیارین خیلی خوب میشه !!
تا ب ع د

سلام جناب یکی! عزیز.ممنون از اینکه تنهامون نمیذاری!!!
راستی وبلاگ نو مبارک.....

MoHseN HoseiNi پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 19:48 http://RedStars.mihanblog.com

سلام
من هم یک وبلاگ شخصی دارم
که در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
البته نیاز به فلش پلیر ورژن 10 دارید که بتوانید وبلاگم رو کامل و بی نقص ببینید
برای شروع فعالیتم در وب نیاز به حمایت وبلاگ های ایرانی دارم، که من رو لینک کنند و رتبه وبلاگم رو بالا ببرند تا با طرح های ایرانی ام هنر سنتی/مدرن ایران رو به ایرانی های خارج از کشور نمایش بدهم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر از وبم خوشتون اومد برای حمایت و پشتیبانی وبم رو لینک کنید
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا با نام انگلیسی RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید،..
هر چند مدت یک کار جدید در وبلاگم قرار می دهم که می توانید با دنبال کردن وبلاگم کارهای جدیدم رو مشاهده کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد