فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

چقدر در پس پرده حضور پنهانی ؟



در امتداد خزان ، روزها زمستانی

و در غیاب شما ، آفتاب زندانی

جسارت است ولی یک سوال می پرسم

چقدر در پس پرده حضور پنهانی ؟

ببین برای شما جمعه ندبه می خوانند

نوادگان زمین خسته از پریشانی

چه وقت میرسد آقا نگاهتان باشد

برای شب زدگان آیت غزل خوانی ؟

چرا نمی رسی ای منتقم ببین امروز

به نیزه ها شده قرآن به دست شیطانی

دوباره پنجره ها ، زل زدن به غربت شهر

در انتظار شما ای طلوع پایانی

نظرات 3 + ارسال نظر
MyTheme شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 00:08 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

یکی شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 09:01 http://yekaniy.blogsky.com

سلام .. بابت تبریک ممنون ( جا پای شما گذاشتیم ... ببخشید مارااااااااااااااا)
تا حالا فکر کردین این حالت غریبی جمعه از چیه ؟
منم نمی دونم اما یه چیزی که هست ..که فهمیدنش یه جوریه ..
حتما شماهم مثل من اگه روزهای جمعه مهمون نداشته باشید حالتون اساسی گرفته اس حالا شاید فقط من اینجوری باشم و ولی فکر می کنم این حس رو همه دارن که روزهای جمعه همیشه منتظر یه مهمانن .. یه مهمان آشنا .. انگار قراره کسی بیاد مهمونی .. که وقتی تا عصر جمعه منتظری و نمیاد اساس حالت می ریزه به هم ......
شما را هم لینک کردم .

تا ب ع د

سلام.ما هم شما رو با اسم یک معلم ریاضی لینک کردیم...
ولی این طور که معلومه شما تو وبلاگ نویسی پیشکسوت مایی

فرهاد چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 08:33 http://malcolmx.blogsky.com

سلام

بسیار ناب و لطیف و روحانی بود. عالی بود. ممنون.
کار خودتان هست یا ... ؟

سلام.از اینکه به ما سر زدی ممنون.
نه .متاسفانه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد