فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

ادبی

سخنان بزرگان 

 

 

من بعضی از اشعار شعرای ایرانی را در ترجمه های فرانسوی خوانده ام و بعضی از ابیات فریدالدین عطار نیشاپوری تاثیر زیادی در من کرده است. فریدالدین در یکی از اشعار خود می گوید :
"خداوندا اگر چه گناهکار هستم و خود را درخور مجازات می بینم. لیکن از درگاه تو ناامید نیستم برای اینکه می دانم که اگر من در این جهان بر طبق پیروی از طبیعت خود رفتار کرده ام تو در آن جهان نسبت به من بر طبق طبیعت خود رفتار خواهی نمود."
انصاف بدهید که آیا از آغاز زندگی بشر تاکنون در جهان چیزی گفته شده است که از حیث عمق معنی بالاتر از این گفته عطار نیشاپوری باشد و به این اندازه امیدبخش باشد ؟؟؟ . موریس مترلینگ

moji

نظرات 1 + ارسال نظر
یکی چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 10:01 http://s1.picofile.com/yekaniy/Music/Yare%20Dabestanie%20Man.mp3

moji ممنون که اومدی سر زدی ..
عالی بود میشه منبهشو بزاری ... ممنون
گفتی ترجمه فرانسویش رو خوندی :
vous pouvez parler Francais?

سلام خواهش میشه منبعش {سخنان بزرگان}بود
moji

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد