فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

تقدیم به تو 

 

باران می خواهم

بی هیچ تحمل

هوا می خواهم

بی هیچ کتمان

در این هوای بارانی

تو را می خواهم

بی هیچ تحمل کتمان

***

چه بغض بسته ای ست تمنا

در این زمین کویری ترک خورده

چه جان خسته ای ست در من

در این بی کرانۀ ابری .

 moji

نظرات 1 + ارسال نظر
فرود (یکی) سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 19:13 http://www.yekaniy.blogsky.com

بارون این چند روزه آدمو یاد آهنگ قشنگ سیاوش قمیشی میندازه که ؛
تو بارون که رفتی شبم زیرو رو شد
یه بغض شکسته رفیق گلو شد
تو بارون که رفتی دل باغچه پژمرد
تمام وجودم توی آیینه خط خورد
هنوز وقتی بارون تو کوچه می باره
دلم قصه داره ؛ دلم بی قراره
نه شب عاشقانه اس ؛ نه رویا قشنگه
دلم بی تو خونه ؛ دلم بی تو تنگه
؛؛
راستی ممنون از نظرت

بارون همیشه قشنگه.ممنون
moji

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد