سایتهای ویدئویی آنلاین همانند هولو و یوتوب، رایانهها را به تلویزیونهای آینده تبدیل کردهاند. سایت هولو که در سال 2007 با همکاری شرکت News Corp. و NBC Universal راهاندازی شد، تجربه مرور کانالهای تلویزیونی را با تجربه گردش در وب ترکیب کرده است. همچنین کاربر میتواند در مورد برنامههای تلویزیونی مورد علاقهاش پست الکترونیک دریافت کند.
بسیاری از برنامههای تلویزیونی پرطرفدار پاییز جاری نیز در اینترنت پخش میشود. در ماه سپتامبر تنها 168 میلیون کاربر اینترنتی فیلمهای تلویزیونی مورد نظر خود را بهصورت آنلاین در سایتهای یوتوب و هولو مشاهده کردند.
این بازار بزرگ در حال ظهور، باعث شده تا شرکتی مثل سونی با Netflix وارد همکاری شود و امکان پخش فیلمهای اینترنتی را به دستگاههای PlayStation3 اضافه کند. در عین حال شرکت اپل نیز در حال مذاکره با شبکههای تلویزیونی برای اضافه کردن خدمات تلویزیونی به مجموعه iTunes است.
منبع:www.systemgroup.net