فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

9 نکته‌ درباره آلودگی ویروسی رایانه

آلودگی همه جا اتفاق می افتد: بر اساس گزارش مایکروسافت تعداد زیادی از رایانه هایی که در نیمه اول سال 2009 برای ردیابی آلودگی رایانه های خود به ابزار پاک کننده نرم افزارهای مخرب مایکروسافت رجوع کرده اند به Malware های قابل ردیابی و شناسایی آلوده شده بودند. منشا این آلودگی ها سیبری و مونته نگرو شناسایی شده اند زیرا درصد آلودگی در این مناطق به 97.2 درصد رسیده است.
ادامه مطلب ...

چگونه اینترنت را با گوگل در دستان خود مچاله کنیم!

اگر از علاقه مندان اینترنت باشید محال است که با نام گوگل آشنا نباشید و یا اینکه حتی از آن استفاده نکرده باشید. شرکتی که قرار است ما در اینجا، تنها بخش موتور جستجویش را بررسی نماییم.

تا بحال چگونه جستجو های خود را انجام میدادید؟ آیا هنوزم مانند اولین بار که جستجو کرده اید؟ یا اینکه پیشرفتی نیز داشته اید؟ در این سری آموزش ها سعی داریم شما را بهتر با موتور جستجوی گوگل ( که ما در اینجا گوگل خطاب می کنیم ) آشنا نماییم.این آموزش ها که هم اکنون در حال مشاهده آن هستید، در مورد بخش های اصلی آن است که باید حتما بدانید.بهتر است زودتر به بحث برسیم.. همه‌ی گوگل به یک مکان تایپ و یک دکمه جستجو ختم می شود. اما آن چیزی که که در این مکان تایپ، نوشته می شود بسیار مهم است. هوش مصنوعی ای که در گوگل استفاده شده، در حالت ابتدایی به صورت کلمه به کلمه است، اما اگر قصد جستجوی جمله ای را داشته باشید آن هم با شرایط خاص، باید با نحوه درست جستجو آشنا باشید. اولین قدم، آشنا شدن با اپراتورهای پس زمینه ای گوگل است که برنامه نویسان گوگل آنها را برنامه نویسی کرده اند! این اپراتورها به 16 قسمت، تقسیم می شوند اما چیزی که مهم است، این است که شما با این کدها، معنی و مفهومی را به مکان جستجو اضافه می نمایید که در نتیجه جستجو بسیار اهمیت دارد.

ادامه مطلب ...

علی کردان درگذشت

علی کردان وزیر سابق کشور؛ که از سالیان پیش مبتلا به بیماری‌های سختی بوده و از 2 هفته قبل در بیمارستان بستری بود،ساعاتی پیش از دنیا رفت.

علی کردان که از سالیان پیش مبتلا به بیماری‌های سختی از جمله بیماریخونی بود از چند روز پیش با دچار شدن به عارضه سرماخوردگی به شدت بیمار و به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.کردان که تا پیش از این چندین بار تحت مراقبتهای درمانی قرار گرفته بود، از دو هفته پیش در بیمارستان مسیح دانشوری بستری و به دلیل وخامت اوضاع به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده بود.وی پس از تحمل یک دوره بیماری سخت،ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

سلام.


کلاس زبان تخصصی دوشنبه (۸۸/۹/۲) ساعت (۱۱:۳۰ تا ۱۳) در کلاس (28) و کلاس ++C ساعت (10) در کلاس (7) تشکیل خواهد شد.