فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

با تمام وجود اعتماد کنیم

با تمام وجود اعتماد کنیم که خداوند آنجا که راه نیست ،راه میگشاید و هرگز دیر نمیکند  ،فقط کافیست که باور کنیم که : 

 

او میبیند،میداند و میتواند .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عابر دوشنبه 2 اسفند 1389 ساعت 21:57

****تا منزل خورشید فقط یک مژه راهست ****
****گر شبنم ما شوق سفر داشته باشد****

arashk جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 13:09 http://arashk.blogsky.com

های
من ارشک هستم اومدید وبلاگم وبرای من نظر گذاشتید راستش نمی دونم کدومتون بودید، آخه 4نفرید، به هر حال خیلی شاد هستم که اومدید پیشم
خوشحال میشم بازم بیاید پیشم.

سلام شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 20:51

سحر خانوم میخواستم اگه فضولی نباشه بدونم شما احتمالا تهرانی نیستید و دوران دبستانتون رو توی چه مدرسه ای گذروندید؟ امیدوارم تو همین کامنت جوابمو بدید ممنون

سلام من کرمانشاهی هستم دوست عزیز.چطور؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد