فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

جغرافیای ایران

موقعیت

ایران در نیمکره شمالی بین 25 تا 40 درجه عرض شمالی از خط استوا و بین 44 و 5/63 درجه طول شرقی از نیمروز گرینویچ واقع شده است که این موقعیت بیانگر آن است که ایران در منطقه­ی معتدله قرار دارد.
از این رو ایران در این عرض جغرافیایی، فاقد آب و هوای سرد است که معمولا در عرض­های بلند وجود دارد و اگر در بعضی نقاط هوای زمستانی بسیار سرد است، بیشتر به سبب ارتفاع زیاد از سطح دریاست نه عرض جغرافیایی.

ادامه مطلب ...

اسپانیا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰

طبق شبیه سازی صورت گرفته توسط نرم افزارهای رایانه‌ای ، تیم ملی اسپانیا در دیدار پایانی جام جهانی با گل داوید ویا در دقیقه 61 ، برزیل را شکست خواهد داد. 

 

 

یک شرکت رایانه‌ای با نرم‌افزار شبیه سازی توجه علاقمندان به فوتبال را به خود جلب کرده است.

مت پریور، طراح شرکت EA SPORT در مصاحبه ای گفت: از این طرح استقبال بسیار خوبی شد. داده‌های مربوط به تیم های حاضر در جام‌جهانی از نقاط مختلف دنیا جمع‌آوری شده و بیش از 40 مورد از اطلاعات فنی مربوط به هر بازیکن مانند سرعت، شوت زنی، قدرت بدنی و... در سیستم ذخیره شده است. 

پریور درباره میزان سلیقه‌ای بودن این برنامه گفت: با توجه به این که داده‌ها از نقاط مختلف دنیا جمع‌آوری شده اند فکر می کنم تا حد زیادی به واقعیت نزدیک باشد.

بازی های جام جهانی توسط این بازی رایانه ای شبیه سازی شد و در پایان تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار پایانی با تک گل داوید ویا تیم برزیل را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی روز 11 ژوئن در آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد.

9 برنامه موبایلی برای جام جهانی 2010

همزمان با رقابتهای جام جهانی 2010 که از چند روز دیگر آغاز می شود فوتبال و تکنولوژی در تقاطعی به نام تلفنهای هوشمند با یکدیگر ملاقات کنند. رویدادی که در کنار توده ای از برنامه های ویژه آی - فن برای پیگیری رقابتها برای تکنولوژی جهشی رو به جلو به شمار می رود.
به گزارش خبرگزاری مهر، فروشگاه اپل مجموعه ای بزرگ از برنامه های مرتبط با جام جهانی و فوتبال را در اختیار کاربرانش قرار داده است. تقریبا تمامی این برنامه ها که امکان نصب بر روی آی - فن، آی - پاد لمسی، بلک بری، پالم، آندروید و دیگر تجهیزات را دارند تحلیلهای دقیقی از تیمهای مختلف ارائه کرده، برنامه بازیهای هر تیم، تاریخچه ورزشگاهی که بازی در آن انجام می گیرد و نتایج رقابت را در اختیار کاربرانشان قرار خواهد داد.

با وجود اینکه تمامی این امکانات در یک برنامه یا بسته به صورت یکجا قرار ندارند اما در تمامی آنها بخشی مفید و جذاب برای کاربران وجود خواهد داشت.

برنامه ESPN 2010 FWC اولین برنامه رایگان است که از دسامبر گذشته در فروشگاه اپل به صورت رایگان عرضه شده است و از نظر ارائه تاریخچه بازی ها بسیار قدرتمند عمل می کند. بیوگرافی و اخبار مرتبط با هر 32 تیم حاضر در جام جهانی توسط این نرم افزار ارائه شده و با ارائه لیستی از 100 تیم قدرتمند جهان امکان پیشگویی نتایج بازی ها را فراهم می آورد. نصب این نرم افزار رایگان است اما... 

ادامه مطلب رو بخونین. 

ادامه مطلب ...

تقلب در امتحانات با فناوریهای نوین

همزمان با نزدیکی فصل امتحانات آخر سال برخی سایتهای ایتالیایی اقدام به فروش فناوریها و دستگاههای الکترونیک کوچک مصرفی کرده اند که تقلب کردن را دیجیتالی می کنند.

کمتر از ۲۱ روز تا شروع امتحانات آخر سال در ایتالیا باقی مانده است و به همین علت این روزها بازار فروش دستگاههای الکترونیکی مصرفی ویژه تقلب کردن در اینترنت داغ است به طوری که سایتی به نام ScuolaZoo یک ساعت مچی ویژه تقلب را برای فروش عرضه کرده است.

این ساعت مچی تقلب که ۵۴ یورو قیمت دارد شبیه به یک ساعت مچی دیجیتالی معمولی است اما در حقیقت همانند یک کلید فلش "یو. اس. بی" عمل می کند.سخت ترین بخش استفاده از این محصول، آماده کردن برگه های تقلب است به طوری که ....

ادامه مطلب ...

دیار سبز امید

مرا ببر به دیار کبوتران سپید 
دیار سرخ پرستو، دیار سبز امید

مرا ببر به تماشای باغ نیلوفر 
به روشنای سپیده به روشنای سحر

مرا به خانه سبز نسیم مهمان کن 
دل مرا زحضورت، ستاره باران کن

مرا ببر به زیارت،زیارت گل یاس 
به بیکرانه ترین بیکرانه احساس

مرا ببر به زلالی ترین کرانه رود 
به سوی سبزترین لحظه لحظه موعود

بیا که تنگی دل را به مِهر چاره کنی 
دل غمین مرا خانه ستاره کنی

بیا که دست بدارم زهر چه اینجاییست 
مرا هوای سفر در دیار رؤیاییست...

کلاس نرم افزار1

سلام 

 کلاس نرم افزار1 در تاریخ 9/3/1389 ساعت 8 الی 11 و11 الی2 برگزار می شود. 

در ضمن کلاس بعد از ظهر هم تشکیل می شود.

چه انتظار غریبی...

اعوذ بالله من شرنفسی و من الشیطان الرجیم  بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم  انا لله و انا الیه راجعون
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

غریبانه منتظرت بودم و صبورانه سر بر بالین خیال تو ،در کوچه های غربت سر نهاده ام
 چشماهیم به رویت جمال تو جاروب،حیات دل را خلوت از نام تو کرده ام  
صبر را بهانه برای تو درآغوش کشیده ام

نمیایی !!؟

 انتظار دارم که تو بیایی

چه انتظار غریبی...

 

ایران دارای بیش‌ترین کاربران اینترنتی در خاورمیانه

ایران با داشتن بیش از 32 میلیون نفر کاربر اینترنت، رتبه نخست را در میان کشورهای خاورمیانه به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، بر اساس گزارش سایت internetwordstats که تا سپتامبر 2009 آماده شده اعلام کرد که ضریب نفوذ کاربران اینترنت در ایران به 5/48 درصد رسیده است و کاربران اینترنتی در ایران بین سال‌های 2000 تا 2009 حدود 12 هزار 780 درصد رشد داشته است که این رشد در سطح خاورمیانه هزار و 675 درصد و در سطح جهان حدود 399 درصد بوده است.

بر اساس این گزارش، ضریب نفوذ اینترنت و تعداد کاربران آن در خاورمیانه به ترتیب 8/28 درصد و 58 میلیون و 309 هزار نفر است. همچنین با توجه به آمار منتشر شده از سوی این سایت، ضریب نفوذ اینترنت در آسیا 1/20 درصد، در اروپا 53 درصد و در آمریکای شمالی 2/76 درصد است.

آسیا با داشتن بیش از 764 میلیون و 435 هزار نفر بیش‌ترین تعداد کاربران اینترنتی را در اختیار دارد و اروپا و آمریکای شمالی رتبه‌های دوم و سوم را در این حوزه به خود اختصاص داده‌اند.

این گزارش حاکی است، پس از ایران، کشورهای عربستان، سوریه و امارات متحد عربی، رتبه‌های بعدی را از نظر تعداد کاربران اینترنتی در خاورمیانه به خود اختصاص داده‌اند.

اما از نظر ظریب نفوذ اینترنت، امارات متحد عربی با 1/74 درصد رتبه نخست و ایران با 5/48 درصد رتبه پنجم را در سطح خاورمیانه به خود اختصاص داده‌اند.

حکایت آن درخت و اخلاص و قدرت

در میان بنی اسرائیل عابدی بود.

وی را گفتند:« فلان جا درختی است و قومی آن را می پرستند»

عابد خشمگین شد، برخاست و تبر بر دوش نهاد تا آن درخت را برکند.

ابلیس به صورت پیری ظاهر الصلاح، بر مسیر او مجسم شد،

و گفت:« ای عابد، برگرد و به عبادت خود مشغول باش!»

عابد گفت:« نه، بریدن درخت اولویت دارد» مشاجره بالا گرفت و درگیر شدند.

عابد بر ابلیس غالب آمد و وی را بر زمین کوفت و بر سینه اش نشست.

ابلیس در این میان گفت:

«دست بدار تا سخنی بگویم، تو که پیامبر نیستی و خدا بر این کار تو را مامور ننموده است، به خانه برگرد، تا هر روز دو دینار زیر بالش تو نهم؛ با یکی معاش کن و دیگری را انفاق نما و این بهتر و صوابتر از کندن آن درخت است»؛

عابد با خود گفت :« راست می گوید، یکی از آن به صدقه دهم و آن دیگر هم به معاش صرف کنم» و برگشت.

بامداد دیگر روز، دو دینار دید و بر گرفت. روز دوم دو دینار دید و برگرفت.

روز سوم هیچ نبود. خشمگین شد و تبر برگرفت.

باز در همان نقطه، ابلیس پیش آمد و گفت:«کجا؟»

عابد گفت:«تا آن درخت برکنم»؛

گفت«دروغ است، به خدا هرگز نتوانی کند» در جنگ آمدند.

ابلیس عابد را بیفکند چون گنجشکی در دست! »

عابد گفت: « دست بدار تا برگردم. اما بگو چرا بار اول بر تو پیروز آمدم و اینک، در چنگ تو حقیر شدم؟»

ابلیس گفت:« آن وقت تو برای خدا خشمگین بودی و خدا مرا مسخر تو کرد، که هرکس کار برای خدا کند، مرا بر او غلبه نباشد؛ ولی این بار برای دنیا و دینار خشمگین شدی، پس مغلوب من گشتی»

تبریک به هواداران پرسپولیس

سلام به همه مخصوصا پرسپولیسی ها 

پیروزی تیممونو تبریک میگم  

حیف نتونستم با خیال راحت بازی رو نگاه کنم 

اما به هر حال پیروز شدیم و تونستیم جام رو بگیریم رو سرمون  

حالا باید بگیم ایول. 

 بچه ها متشکریم 

 

سلام قهرمان سلام اسیا

ادامه مطلب ...

امتحان میان ترم

سلام  

امتحان میان ترم مهندسی نرم افزار۱در تاریخ۸/۳/۱۳۸۹ از اول کتاب تا جایی که درس داده شود(فعلا فصل ۴)ساعت ۱برگزار می شود. 

موفق باشید.

نبرد خیلی از خود راضی و سوپر از خودراضی!

مشخص است که ون گال در مربیگریش تا چه اندازه اشتیاق به حمله را به تیمش در دستور کار قرار می دهد.مورینیو اما عاشق بازی روانی است و خوزه لوییس هم تله های روانی ون گال را می شناسد و برای همین رویارویی انی دو همیشه جذاب از آب در می آید و به هر حال این هلندی چم و خم رقیبش را در دست دارد.

ادامه مطلب ...