فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

سرشماری ۹۰ 

سلام  

سرشماری عمومی نفوس ومسکن شروع شد

نظرات 3 + ارسال نظر
saman سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 23:20 http://www.anjomaneit.com

سلام دوست عزیز
ما قبلا تبادل لینک کرده بودیم فقط لطفا آدرس لینک ما رو از www.anjomaneit.blogfa.com به www.anjomaneit.com تغییر دهید
ممنون
موفق باشید
اخبار پیام نور-نمونه سوالات

امین چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 16:09 http://www.pnu-m-s.com

با سلام
وبلاگ شما در ، وب سایت تخصصی مدیریت صنعتی ، به عنوان یکی از وبلاگهای پیام نور کرمانشاه معرفی شده است !
می توانید از این قسمت دیدن فرمایید .......

متقی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 15:28

سلام دوست عزیز.بنده متقی هستم از دانشجویان رشته کشاورزی دانشگاه پیام نور قم.به واسطه 1 مسئله کاری میخواستم از نمایندگی های پخش نمونه سوال اطراف دانشگاهتون اطلاعاتی بدست بیارم.ممنون میشم اگه با فرستادن شماره تماس یا ایمیلتون به ایمیل خودم بنده رو کمک کنین.
بازم ممنون

سلام شماهراطلاعاتی نیازدارین ازطریق همین نظرات وبلاک ببرسید من سعی میکنم تاجایی که میتونم کمک کنم ممنون که به وبلاک مااومدی
Moji

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد