فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

سلام. 

بچه ها یکی از هم دانشگاهی هامون متاسفانه تصادف کرده و الان هم توی کماست.خواهش میکنم براش دعا کنین.

.......

یاد دارم در غروبی سرد سرد 

 می گذشت از کوچه ما رهگذر 

داد می زد کهنه قالی می خرم 

دسته دوم جنس عالی می خرم 

کاسه و ظرف سفالی می خرم 

گر نداری؛ کوزه خالی می خرم. 

اشک در چشمان بابا حلقه بست 

عاقبت اهی کشید بغضش شکست 

اول ماه است و نان در سفره نیست 

ای خدا شکرت؛ولی این زندگیست

بوی نان تازه هوشش برده بود 

اتفاقا مادرم هم روزه بود 

خواهرم بی روسری بیرون دوید  

گفت اقا:سفره خالی می خرید....

اشنایی با امید کردستانی، معاون ارشد گوگل

امید کردستانی زاده تهران نایب‌رئیس ارشد بخش فروش و عملکرد جهانی در شرکت اینترنتی گوگل است.امید کردستانی در شهر تهران به دنیا آمد و در همین شهر به مدرسه رفت. امید که در تهران به یک مدرسه کاتولیک ایتالیایی می‌رفت در سن چهارده سالگی، پس از مرگ پدرش به کالیفرنیا رفته‌است. او مدرک کارشناسی مهندسی برق خود را از دانشگاه ایالتی سن‌خوزه گرفته‌است. وی همچنین در سال ۱۹۹۱ مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در رشتهٔ «مدیریت بازرگانی»(MBA) ازدانشگاه استنفورد گرفت.

به دلیل داشتن نام خانوادگی کردستانی گاهی اشتباهاً چنان پنداشته شده‌است که وی کرد است ولی از هر دو طرف مادری و پدری اصلیت تهرانی دارد و همچنین متولد و بزرگ شده تهران است و زبان مادری فارسی دارد.


ادامه مطلب ...

کلاس زبان برنامه نویسی ++C

کلاس ++C فردا ،شنبه(۳۰/۸/۸۸ )ساعت (۱۰تا ۱۳ )  در کلاس شماره ( ۹ ) برگزار خواهد شد.

زبان تخصصی

کلاس زبان تخصصی روز جمعه (۲۹/۸/۸۸) ساعت (۹تا ۱۲) در کلاس شماره یک(۱) برگزار میشود.

نسخه بتای آفیس 2010 رسماً وارد بازار شد .

نسخه بتای نرم افزار اداری آفیس 2010 به طور رسمی عرضه شده و در اختیار تعدادی ازمتخصصان وبرنامه نویسان قرار گرفته است.به گزارش فارس، به نقل از پی سی پرو، نسل جدید این نرم افزار ظرف چند ماه آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا پس از رفع نقاط ضعف احتمالی در سال آینده میلادی روانه بازار شود.عرضه این نرم افزار توسط مایکروسافت در شرایطی صورت می گیرد که از چند روز پیش نسخه های متعددی از آن به طور غیرقانونی در فضای مجازی پخش شده و دهها هزار نفر در سراسرجهان آن را بارگذاری کرده اند.این نرم افزار در دو نسخه 32 و 64 بیتی آماده عرضه شده و حجم نسخه 64 بیتی آن بالغ بر 750 مگابایت است. مایکروسافت وعده داده که نسخه نهایی این نرم افزار را در نیمه اول سال 2010 آماده و عرضه کند.تحول اساسی در رابط کاربری، ارتقای میزان سازگاری با برنامه های دیگر چندرسانه ای مایکروسافت مانند پاورپوینت و امنیت بیشتر از جمله مزایای آفیس 2010 است.

جدیدترین نسخه یاهومسنجر از دوره بتا خارج شد .

یاهو سرانجام نسخه 10 برنامه مسنجر را مورد تایید قرار داده و از مرحله آزمایشی بتا خارج کرد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، با کامل شدن این برنامه اکنون یاهومسنجر 10 در صفحه دانلود یاهو به جای یاهو مسنجر 9 قرار گرفته است. یاهو مسنجر 10 برای آن دسته از کسانی که از نسخه 9 یا پایین‌تر این برنامه استفاده می‌کردند، امکانات جدیدی را در زمینه چت و مکالمه ویدیویی فراهم می‌کند. مورد توجه‌ترین امکان این برنامه مکالمه ویدیویی تک به تک است که در نخستین نسخه بتای آن معرفی شد و به کاربران امکان می‌دهد برمبنای امکانات دوربین ویدیویی ساخته شده که چند سالی است در یاهومسنجر وجود دارد تماس ویدیویی فوری داشته باشند.
بر اساس این گزارش، ویدیو در داخل پنجره چت نشان داده می‌شود و کاربران می‌توانند با نماهای متفاوت آن را مشاهده کنند. دومین امکان بزرگ این برنامه Updates tab است که نزدیک گزینه تماس‌ها وجود دارد و به کاربران امکان می‌دهد بین مشاهده فهرست دوستان و مشاهده وضعیت آن‌ها از سرویس‌هایی مانند توییتر، last.fm، فلیکر و شبکه‌های اجتماعی دیگر انتخاب کنند. جدیدترین نسخه یاهومسنجر پس از گذراندن بیش از دو ماه دوره بتا عرضه شده و با برطرف کردن ایرادهای موجود، اکنون با سیستم عامل تازه راه‌اندازی شده ویندوز 7 نیز سازگار است.  

  

 منبع:iritn.com

کلاس زبان تخصصی

سلام. 

کلاس زبان تخصصی که امروز ۳شنبه ۲۶/۸/۸۸ به دلیل رحلت آیت الله نجومی تعطیل شد به روز جمعه  ۲۹/۸/۸۸ موکول شد.ساعت برگزاری کلاس ( ۱۰:۳۰ ـ ۹ ) و(۱۲ـ ۱۰:۴۵) خواهد بود.

سلام. 

 

فردا سه شنبه ۲۶/۸/۸۸ به دلیل ارتحال آیت الله نجومی تمامی کلاس های انجمن مهندسی نرم افزار تعطیل میباشد. 

مختصری از زندگینامه حضرت آیت الله نجومی

مختصری از زندگینامه حضرت ایت الله استاد حاج سید مرتضی نجومی 

برگرفته از کتاب کیمیای هستی ( زندگینامه ی خود نوشت حضرت ایت الله نجومی ) 

حضرت ایت الله استاد حاج سید مرتضی نجومی فرزند مرحوم ایت الله سید محمد جواد نجومی فرزند اقا سید میرزا اسماعیل نجومی بنا به شجره ای که به خط این بزرگوار در پشت نسخه ی بسیار نفیس نهج البلاغه ی خطی مرقوم شده سلسله سیادت ایشان به امام همام سید الساجدین و زین العابدین حضرت علی ابن الحسین (ع) منتصب است.پدر وجد بزرگوارشان اقا سید میرزا اسماعیل نجومی متولد کرمانشاه و از سادات بسیار جلیل القدر و از اتقیای زمان بودند که طول عمر مبارکشان رادر شهر کرمانشاه سپری و ملجا و پناهی بودند برای دوستداران ائمه اطهارعلیهم السلام.در خصوص والده مکرمشان به بخشی از توضیحات استاد در این باب در کتاب فوق بسنده میکنم:والده عفیفه وصالحه بنده که به راستی نمونه سلامت نفس, دیانت, تقوا, دلسوزی و مهر ومحبت بود فرزند مرحوم مغفور ایت الله شیخ مرتضی علم الهدی ال اقا بودند.

منبع:www.kanonenoor.com

ادامه مطلب ...

ارتحال آیت الله نجومی و سه روز عزای عمومی در کرمانشاه

ایت الله سید مرتضی نجومی از علمای صاحب نام و برجسته کرمانشاهی ، صبح امروز در منزل شخصی و بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت

به همین مناسبت استانداری کرمانشاه از امروز به مدت سه روز عزای عمومی در استان اعلام کرد و تمامی ادارات ، سازمانها ، دستگاههای دولتی و مدارس سطح شهر کرمانشاه نیز فردا سه شنبه تعطیل خواهد بود.مراسم تشیع پیکر مطهر آیت الله نجومی فردا سه شنبه 26 آبان ساعت 9صبح از مقابل مسجد نواب به سمت گلزار شهدا برگزار می شود. 

                                    ( روحش شاد و راهش پر رهرو )

سید دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه شد.

  

هیئت دولت عصر  یکشنبه سید دادوش هاشمی را  به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب کرد.سرانجام پس از مدتها جنجال و کشمکش بر سر انتخاب استاندار جدید کرمانشاه عصر دیروز همه ی گمانه زنی ها پایان یافت و هیئت دولت سید دادوش هاشمی را به عنوان استاندار جدید کرمانشاه منصوب کرد.هاشمی که مهمترین گزینه استانداری به شمار می رفت مورد حمایت شدید مجمع نمایندگان استان قرار داشت .البته قرار بود حکم استانداری چهارشنبه هفته گذشته به وی داده شود که به دلیل طولانی شدن جلسه هیئت دولت در ان روز این امر محقق نشد. مراسم معارفه هاشمی و تودیع غفوری به زودی با حضور وزیر کشور در استانداری برگزار میگردد. 

گفتنی است هاشمی که اصالتا اهل شهرستان یاسوج است دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی است و تا چندی پیش معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه بود.

کابینه دهم تکمیل شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی  یکشنبه پس از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، رفاه و تامین اجتماعی و نیرو به وزارت حمیدرضا حاجی‌بابایی برای وزارت آموزش و پرورش، صادق محصولی برای وزارت رفاه و تامین اجتماعی و مجید نامجو برای وزارت نیرو رای مثبت دادند. 

در جلسه‌ علنی روز یکشنبه مجلس، پس از سخنان رییس‌جمهور که برای دفاع از وزرای پیشنهادی خود به مجلس آمده بود نمایندگان مخالف و موافق وزرای پیشنهادی مطالب خود را بیان کردند که در نهایت پس از رای‌گیری سه وزیر پیشنهادی یاد شده به وزارت رسیدند. 

حمیدرضا حاجی‌بابایی با 217 رای موافق، 33 رای مخالف و 13 رای ممتنع، صادق محصولی با 149 رای موافق، 95 رای مخالف و 21 رای ممتنع و مجید نامجو با 210 رای موافق، 36 رای مخالف و 19 رای ممتنع به وزارت رسیدند. 

در این جلسه هیچ‌کدام از نمایندگان در مخالفت با وزارت حاجی‌بابایی و نامجو صحبت نکردند، و تنها در مورد محصولی تعدادی از نمایندگان در جایگاه موافق و مخالف صحبت کردند.

زبان تخصصی

سلام. 

جلسه اول کلاس زبان تخصصی ۲شنبه همین هفته ۲۵/۸/۱۳۸۸  ساعت  ۱۱:۳۰ تا ۱۳ در دانشگاه برگزار میشه.

ای کاش برگردد...!

و کاش مـرد غــزل خــوان شـــهـــر بـــرگـردد 

بـه زیــر بــارش بــاران شـهـر بـرگــردد 

کسی شبیه خدا نیست، هیچکس، ای کاش 

کـمـال مطلق انسـان بـه شهر برگردد 

چــه خــوب مــی‌شــد اگـر مـرد آسـمانی ما 

بـه جــمـع خـاکـی خوبان شهر برگردد 

شبـیــه خـانــه ارواح ســاکـــت و ســردیــم 

خــدای خــوب بگــو جان شـهر برگردد 

و گفته‌اند که آقای عشق , خوش قدم اســت 

به یمن مقدمش ایمان شهر برگردد... 

"اللهم عجل لولیک الفرج" 

 منبع:ghayeb.blogfa.com

سردار جلالی: استقلال خود را درحوزه IT از دست داده ایم .

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه در حوزه IT استقلال خود را از دست داده ایم گفت: امنیت بخشی به دیتاسنتر به لحاظ طراحی، سخت افزاری، مکان و محتوا بسیار مهم است و باید چنین امنیتی را در فناوری اطلاعات ایجاد کنیم که در این زمینه به سیستم عامل ایرانی نیاز داریم.
غلامرضا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه موضوعی که در پدافند غیرعامل دنبال می‌کنیم «تهدیدات» است و تهدیدات در ذات فناوری وجود دارد باید فناوریهای تهدیدآمیز را نسبت به سیستمهای کشور مدیریت کنیم. در واقع در این راستا با توجه به اینکه فناوری همیشه پویاست باید با کار علمی و توجه ویژه به مباحث فناوری همیشه یک گام جلوتر از فناوری باشیم. 

 

منبع:خبرگزاری مهر

ادامه مطلب ...

ثبت نام آزمون های فراگیر دانشگاه پیام نور در دی ماه

رئیس دانشگاه پیام نور درباره تصمیمات این دانشگاه برای دوره های فراگیر گفت: اصل پذیرش در دوره های فراگیر حفظ می شود اما نحوه برگزاری این دوره ها اصلاح و بازنگری خواهد شد. 

 حسن زیاری گفت: کمیته ویژه راهکارهای جلوگیری از سوء استفاده موسسات غیرمجاز دوره های فراگیر پیام نور را بررسی خواهد کرد ولی قصد حذف این دوره ها را نداریم.وی با بیان این‌که دانشگاه پیام نور با هیچ مرکز آموزشی آزادی قرارداد همکاری ندارد، گفت: فعالیت تمام مراکز و مؤسسات آموزشی که در قالب دوره‌های فراگیر فعالیت می‌کنند غیرقانونی است و این دانشگاه  تلاش خواهد کرد مواردی که در دوره فراگیر دانشگاه پیام نور سبب سوءاستفاده این مراکز می‌شود را حذف کند،وی افزود: در این کارگروه شیوه‌های سوءاستفاده مؤسسات و مراکز آموزش عالی حذف می‌شود و پذیرش دانشجوی فراگیر با دستورالعمل جدید ارایه می‌شود.
زیاری گفت: دانشگاه پیام نور سعی می‌کند که ثبت‌نام دوره‌های فراگیر این دانشگاه در دی صورت بپذیرد.
پیش از این سازمان سنجش تاریخ ثبت نام آزمون های فراگیر پیام نور را دی ماه و زمان برگزاری این آزمون ها را نیمه دوم اردیبهشت اعلام کرده بود. 

 

منبع:pnunews.blogfa.com  

سید دادوش هاشمی استاندار جدید کرمانشاه

بر اساس اخبار رسیده از منابع موثق خبری انتخاب سید دادوش هاشمی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه قطعیت یافته است . گفتنی است هاشمی از طرف وزارت کشور به هیئت دولت برای احراز این پست معرفی شده است و احتمالا در جلسه ی امروز هیئت دولت وی به عنوان استاندار جدید معرفی خواهد شد. اگر هم بنا به دلایلی این امر امروز محقق نشود اما قطعا , هاشمی را استاندار جدید کرمانشاه بدانید. 

شیرین فراز -مهرکام . جمعه ورزشگاه ازادی

 هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از عصر فردا (پنجشنبه) با برگزاری هفت دیدار از گروه الف آغاز میشود.بازیهای گروه ب این مسابقات نیز روز جمعه برگراز میگردد.این در حالی است که تیم فوتبال شیرین فراز نماینده کرمانشاه که اصلا روزگار خوبی را پشت سر نمیگذارد باید جمعه در ورزشگاه ازادی کرمانشاه به مصاف تیم صنعت مهرکام پارس تهران برود.شیرین فراز که اصلا فصل را خوب شروع نکرده در پنج بازی که تا کنون انجام داده است توانسته با سه تساوی و دو باخت تنها سه امتیاز از این مسابقات کسب کند و در اوضاع نابسامانی در جایگاه دوازدهم این گروه چهارده تیمی (ب) قرار گرفته است.گفتنی است در صدر جدول این گروه تیم برق شیراز با ۱۰ امتیاز قرار گرفته است.در ضمن بازی شیرین فراز ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه برگزار میگردد. 

 امیدواریم جوانان پرشور شهرمان این تیم را تنها نگذارند و تنها سکوهای خالی ازادی نظاره گر این بازی نباشندکه البته, با توجه به اوضاع نابسامان این تیم از مردم هم انتظار زیادی نمیرود.ولی به هر حال مردم نباید حمایت خود را از این تیم دریغ کنند که این حمایت نه تنها از جانب مردم بلکه باید از جانب کلیه مسئولان استانی باشد و انها نیز نباید شیرین فراز و برادران کریمی را تنها بگذارند.انشاالله که با حمیت و تلاش همه کرمانشاهی ها بار دیگر شیرین فراز را این بار مقتدرانه درلیگ برتر ببینیم.  

هاشمی استاندار می شود؟

 معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تکلیف استان های بدون استاندار مازندارن، ایلام و هرمزگان تا هفته آینده مشخص می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، "سید صولت مرتضوی" معاون سیاسی وزیر کشور در گفت و گو با ایرنا افزود: تلاش داریم که گزینه های مناسبی برای استان های بدون استاندار تا هفته آینده به دولت معرفی کنیم.
معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مدت 4 سال استانداران استان های فارس، کرمانشاه و همدان پایان یافته، چه زمانی جایگزین برای این استانداران این استان ها معرفی می شود؟ اظهار داشت: مدت زمان خدمت یک استاندار مقید به زمان نیست و استاندار تا زمانی که برکنار نشده یا استعفا نداده و استعفایش پذیرفته شده و جایگزینی برایش انتخاب شده باشد، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.
مرتضوی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه گزینه هایی همچون احمدزاده برای استانداری استان فارس، هاشمی برای کرمانشاه و کارخانه ای برای همدان مطرح است، آیا این گمانه زنی ها صحت دارد؟ گفت: گزینه ها هنوز قطعی نشده اند.
وی اولویت وزارت کشور را، استان هایی ذکر کرد که فاقد استاندار هستند.
 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

ضرب المثل های IT

 
 
"سرور مفت نمی بینه وگرنه بلاگر ماهریه"
این ضرب المثل درمواقعی بکارمی رود که نیروی انتظامی به یک دانشجویی، جوانی، دست به قلمی یا کسی تو این مایه ها گیرداده و می خواد یه جورایی حالشو بگیره

"سوسکه داشت از کیبرد بالا می رفت، مادرش گفت قربون استعداد ویرچوالت برم"
این ضرب المثل درمورد خانم هایی بکارمی رود که عکس بچه شان را دربلاگشان می گذارند ویک پست درمیان قربان صدقه شان می روند.

"کافی نت گیرش نمیاد چت کنه، میگه بلاگم فیلترشده"
این صرب المثل درمورد روشنفکران خالی بند تازه به دوران رسیده صدق می کند.

"با یه پینگ گرمیش می کنه با یه فیلتر سردیش"
این ضرب المثل درمورد بلاگرهای نازک نارنچی به کار می رود.

"لینک و پینگت بجا، دات کام دومِین یکی هفت صنار"
این ضرب المثل فروشندگان دومین وهوست سرویس برای جلوگیری ازتوقع بیجای دوستان به کارمی برند.

"دفترمنطقه پستی راهش نمیدادن، سراغ ای میلشو می گرفت"
این ضرب المثل درمورد کاندیداهای اصلاح طلب رد صلاحیت شده مصداق دارد.

"کارت اینترنت مفت گیرش بیاد لپ تاپشو می سوزونه"
این ضرب المثل بدون شرح است.

"رم لپ تاپ پیشکش را نمی شمارند"
این ضرب المثل نسخه دیجیتالی "مفت باشه کوفت باشه" به شمار می رود.

"کامنت ولینک هفت دست، پست وآپ هیچی"
این ضرب المثل درمورد بلاگرهاییست که سال تا سال آپ نمی کنند.

"شیپیش تو بلاگش کامنت می ذاره"
کنایه از وبلاگ های بی مخاطب  
 
منبع:http://fanavari-it.ir

اینترنت کاربران را منزوی نمیکند.


کاربران اینترنتی به اندازه‌ای که جامعه‌شناسان فکر می‌کنند، منزوی و گوشه‌گیر نیستند؛ اما برای مدت‌های طولانی کارشناسان بر این باور بوده‌اند که هرچه درگیری کاربران با دنیای اینترنت بیشتر شود، ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون کمرنگ‌تر می‌شود. در این میان، یک بررسی جدید نشان داده است که اینترنت می‌تواند روابط اجتماعی ما را تقویت کند و در این زمینه، شبکه اجتماعی فیس‌بوک نقش به‌سزایی برعهده دارد.


شرکت مطالعاتی و تحقیقاتی Pew Internet در بررسی جدید خود دریافته است، آمریکایی‌هایی که به صورت مستمر از اینترنت استفاده می‌کنند، برخلاف تصورات پیشین افرادی منزوی نیستند. همچنین گفته شده است، افرادی که از اینترنت و تلفن‌همراه استفاده می‌کنند، با شبکه اجتماعی گسترده‌تری در ارتباط هستند و ارتباطات متنوع و فراوانی دارند.


پیش از این مطالعاتی در سال 2006 میلادی انجام شده بود که بر مبنای آن گفته می‌شد، آمریکایی‌ها طی دو دهه گذشته بسیار منزوی شده‌اند. این مطالعه نشان می‌داد که شبکه گفت‌وگوها و ارتباطات اجتماعی انسان‌ها در حال محدود شدن است و بین کسانی که با آن‌ها گفت‌وگو انجام می‌دهیم، تنوع کمتری وجود دارد. این مطالعه همچنین نشان داده بود که ارتباطات اجتماعی افراد با همسایگان نیز کم شده است.


اما به عقیده کارشناسان، وضعیت اجتماعی کاربران اینترنتی هم‌اکنون تغییر کرده است. کاربران این روزها با داشتن شبکه‌های اجتماعی اینترنتی مانند فیس‌بوک ارتباطات گسترده‌ای دارند و به صورت مستمر با گروه‌های مختلف مردم در ارتباط هستند. 

 

منبع:www.systemgroup.net

کامپیوتر :تلویزیون آینده


سایت‌های ویدئویی آنلاین همانند هولو و یوتوب، رایانه‌ها را به تلویزیون‌های آینده تبدیل کرده‌اند. سایت هولو که در سال 2007 با همکاری شرکت News Corp. و NBC Universal راه‌اندازی شد، تجربه مرور کانال‌های تلویزیونی را با تجربه‌ گردش در وب ترکیب کرده است. همچنین کاربر می‌تواند در مورد برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌اش پست الکترونیک دریافت کند.


بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی پرطرفدار پاییز جاری نیز در اینترنت پخش می‌شود. در ماه سپتامبر تنها 168 میلیون کاربر اینترنتی فیلم‌های تلویزیونی مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین در سایت‌های یوتوب و هولو مشاهده کردند.


این بازار بزرگ در حال ظهور، باعث شده تا شرکتی مثل سونی با Netflix وارد همکاری شود و امکان پخش فیلم‌های اینترنتی را به دستگاه‌های PlayStation3  اضافه کند. در عین حال شرکت اپل نیز در حال مذاکره با شبکه‌های تلویزیونی برای اضافه کردن خدمات تلویزیونی به مجموعه‌ iTunes است. 
  

 

منبع:www.systemgroup.net

پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا

فصل 2009 لیگ قهرمانان آسیا دو روز پیش با قهرمانی پوهانگ از کره جنوبی خاتمه یافت. در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا 110 مسابقه انجام شد و در مجموع یک میلیون و 365 هزار نفر این مسابقات را با حضور در ورزشگاه ها تماشا کردند. پرتماشاگرترین تیم این دوره پرسپولیس بود که چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام رسمی این موضوع نشان ویژه یی را در این زمینه به باشگاه پرسپولیس اهدا کرد.
اما نکته جالب اینجاست که حدود 18 درصد تماشاگران این فصل لیگ قهرمانان آسیا طرفدار پرسپولیس بوده اند. 235 هزار نفر در چهار بازی خانگی پرسپولیس در فصل 2009 لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند و رکورد بیشترین تماشاگر در تاریخ این مسابقات نیز متعلق به پرسپولیس با 95 هزار تماشاگر است که در بازی این تیم با بنیادکار ازبکستان در آزادی حضور یافتند. این در حالی بود که فینال این مسابقات فقط 25 هزار تماشاگر داشت.

ویندوز 7 کماکان در برابر ویروس ها آسیب‌پذیر است .

بررسی های موسسه امنیتی سوفوس نشان می دهد اگر چه ویندوز 7 رابط کاربری جدید و قدرتمندی دارد، اما از نظر امنیتی چندان متحول نشده است.
این شرکت امنیتی با تزریق 10 بدافزار مخرب به ویندوز 7 به این نتیجه رسید که این سیستم عامل در برابر 8 مورد از آنها آسیب پذیر است. به عبارت دیگر 80 درصد از این بدافزارها با موفقیت بر روی رایانه های مجهز به ویندوز 7 اجرا شده اند.
کارشناسان سوفوس می گویند ویندوز 7 هم مثل نسخه های قبلی ویندوز کارشناسان امنیتی را ناامید کرده و اکثر مشکلات امنیتی دو ویندوز ویستا و XP در این نسخه هم وجود دارد و بدافزارهای قدیمی قادر به آلوده کردن آن هستند.
البته ویندوز 7 مجهز به امکاناتی برای کدگذاری اطلاعات برای جلوگیری از سوءاستفاده های شبکه ای و سیستمی برای فیلتر کردن بدافزارها در مرورگر Internet Explorer 8 است، اما این امکانات کافی به نظر نمی رسد.
سوفوس به کاربران ویندوز 7 توصیه کرده تا وصله های امنیتی عرضه شده برای آن را به سرعت بارگذاری کرده و از یک ضدویروس ایمن بر روی ویندوز 7 استفاده کنند.

      

 

منبع:iritn.com