فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

کلاس زبان تخصصی

سلام. 

کلاس زبان تخصصی که امروز ۳شنبه ۲۶/۸/۸۸ به دلیل رحلت آیت الله نجومی تعطیل شد به روز جمعه  ۲۹/۸/۸۸ موکول شد.ساعت برگزاری کلاس ( ۱۰:۳۰ ـ ۹ ) و(۱۲ـ ۱۰:۴۵) خواهد بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
م سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 21:59

ممنون از اخبارت

خواهش میکنم.

معصومه سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 22:16

سلام
متشکر که خبر دادی

سلام خواهش میکنم.

ماریا سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 23:31

سحرجون ممنون از اینکه خبر دادی.

خواهش میکنم .

علی محمد محمدی چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 19:02 http://ermes3.blogsky.com

سلام به خانم علیخانی ارجمند
خوشحالم کردی به کلبه ی محقر ما اومده بودین البته من زودتر اومده بودم و برای یکی از نوشته های خانم پرهوده کامنت گذاشتم ! وبلاگتون قشنگه پر محتوا ! البته معتقدم بهتر از این هم خواهد شد !
در جواب اون سوالتون هم بگم که من ۲۳ کروموزمم کرمانشاهیه چون مادرم از اونجا ولی خودم ایلامی ام و بچه ی ایوان غرب !
سبز بمانید !

درود و بدرود !

خمید یوسفی پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 12:55 http://www.zahedancs.blogfa.com

سلام سحر..
از این که به کلبه حقیر ما سر زدی ممنونم.بازم بیا
در ضمن من شما رو لینکوندم.حالا نوبت شما!!!!

سلام آقای یوسفی
ممنون که ما رو لینک کردین.ما هم شما رو لینک کردیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد