فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

عشق خدایی

گفتم:خدایا از همه دلگیرم!

گفت:حتی از من؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم:خدایا دلم را ربودند!
...


گفت:پیش از من؟؟؟؟؟؟؟

گفتم:خدایا چه قدر دوری!

گفت:تو یا من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم:خدایا تنها ترینم !

گفت: با وجود من؟؟؟؟

گفتم: خدایا کمک خواستم!

گفت:غیر ازمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم:خدایا دوستت دارم !

گفت: بیش از من؟؟؟؟؟؟؟



"اناهید"
نظرات 2 + ارسال نظر
mashoogh پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 11:24 http://www.mashoogh.ir

salam weblog besyar jalebi darid va mataleb khoobi darid lotfan be ma ham sar bezanid va agar doost dashtid ba ham tabadol link konim be ma link bezanid va be ma nazar bedid ta ma ham be shoma link bezanim.
ba tashakor

علی شنبه 25 آذر 1391 ساعت 12:03

واقعا تاثیر گذار بود . موفق باشید

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد