فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

تبریک به هواداران پرسپولیس

سلام به همه مخصوصا پرسپولیسی ها 

پیروزی تیممونو تبریک میگم  

حیف نتونستم با خیال راحت بازی رو نگاه کنم 

اما به هر حال پیروز شدیم و تونستیم جام رو بگیریم رو سرمون  

حالا باید بگیم ایول. 

 بچه ها متشکریم 

 

سلام قهرمان سلام اسیا

پرسپولیس 3- گسترش فولاد یک

سلام قهرمان سلام آسیا

دوشنبه 3 خرداد 1389، دیدار برگشت فینال جام حذفی، ورزشگاه آزادی، ساعت 18:00، تماشاگر: بیش از 100 هزار نفر
پرسپولیس 3
گل‌ها: تیاگو فراگا (30- پنالتی)، حمیدرضا علی عسگر (35)، محسن خلیلی (76)
گسترش فولاد تبریز یک
گل: رسول خطیبی (73- پنالتی)
داور: مسعود مرادی
کمک‌ها: حسن کامرانی‌فر، مرتضی کریمی
اخطار: جلال اکبری، تیاگو فراگا (پرسپولیس)، علی انصاریان، سیلاس فیتوسا (گسترش فولاد)
اخراج: محمد ترکمن (55)

پرسپولیس
علیرضا حقیقی، شیث رضایی، سپهر حیدری، جلال اکبری، علیرضا محمد، تیاگو فراگا (کریم باقری 69)، حسین بادامکی، محمد منصوری (هوار ملا محمد 75)، مهدی شیری، هادی نوروزی (محسن خلیلی 67)
سرمربی: علی دایی

گسترش فولاد
حامد ریاحی (محمد ترکمن 12)، علی انصاریان، میثم حسینی، مرتضی قربانپور، توماس ماتگا، عباس آقایی، روح‌الله عبداللهی، سیلاس فیتوسا (میثم آرمیان 57)، امید نظامی‌پور، محسن دلیر، رسول خطیبی
سرمربی: فرهاد کاظمی

ایران ورزشی- جشن قهرمانی خیلی زود در ورزشگاه سراسر سرخ آزادی شروع شده بود. این بار به جای دقیقه 96 همه استرس‌ها درهمان نیمه نخست از ورزشگاه رفت تا بیشتر ورزشگاه سرود قهرمانی سردهند. پرسپولیس در نیمه اول 2- صفر برنده شده بود و چه کسی می‌توانست آنقدر بدبین باشد تا با توجه به این نتیجه پرسپولیس جام را نبرد.
علی دایی طبق پیش‌بینی نه محسن خلیلی را بازی داد و نه ناز هوار را کشید. ریسکی هم در کار نبود تا کاپیتان کریم از روی نیمکت شاهد تکاپوی همبازیان جوانش در راه قهرمانی باشد.
پرسپولیس در دقیقه 4 تا آستانه گل پیش رفت تا مشخص شود 3 خرداد، روز پرسپولیس است. 4دقیقه بعد همه چیز برای شروع جشن مهیا بود اما علی‌عسگر دروازه خالی را گل نکرد تا قرمزها برای رسیدن به گل چند دقیقه دیگر به انتظار بنشینند. همان دو حمله برق‌آسا و خطرناک کافی بود تا دروازه‌بان مصدوم گسترش دیگر از جا بلند نشود و حریف آبی‌پوش اولین تغییر اجباری را در ترکیب خود ببیند.
دقیقه 14 موج مکزیکی سرخ در ورزشگاه شروع شد و پرسپولیس یک بار دیگر در دقیقه 21 با ضربه سر شیث تا گل پیش رفت و برگشت. سه دقیقه بعد رسول خطیبی برای اولین بار پشت سر شیث صاحب توپ شد اما آفساید اجازه ادامه به او نداد. اولین شوت آبی‌ها به سمت دروازه میزبان هم در دقیقه 27 نواخته شد.
زلزله سرخ اما در فاصله دقیقه 30 تا 35 رخ داد. جایی که پاس تیاگو برای علی عسگر منجر به خطای پنالتی روی جوان اول قرمزها شد و هافبک برزیلی به زیبایی توپ را به تور چسباند. پرسپولیس و ورزشگاه هنوز در شادی گل اول به‌سر می‌بردند که فرار نوروزی و ضربه‌ای که او به تیر عمودی کوبید بالاخره پای علی عسگر را به گل باز کرد تا 100 هزار نفر با هم بخوانند « پرسپولیس قهرمان می‌شه... خدا می‌دونه که حقشه». اشتباه خط دفاع و حقیقی در این نیمه فقط یک بار خطیبی را در آستانه گل قرار داد اما در عوض پرسپولیس در دقایق 37 و 41 نیز دو موقعیت نسبی دیگر آفرید تا برتری‌اش در نیمه نخست را به اثبات برساند.
با شروع نیمه دوم، باز هم پرسپولیس بود که صاحب موقعیت شد اما فرار زیبای علیرضا محمد و پاس عرضی او را علی عسگر در یک قدمی دروازه نتوانست به گل بنشاند. درست یک دقیقه بعد از آن بود که گلر تعویضی گسترش فولاد به خاطر دفع توپ با دست در خارج از محوطه جریمه اخراج شد و جای خود را به میثم آرمیان داد که شاید برای اولین بار ایستادن درون دروازه را تجربه می‌کرد.
آرمیان در اولین واکنش ضربه نوروزی را به کرنر فرستاد و یک دقیقه بعد خود نوروزی بود که توپ را با یک ضربه چیپ فرستاد بالای دروازه. خلیلی و بادامکی هم فرصت‌های دیگری را از دست دادند تا گسترش فولاد کمی بازی را به دست بگیرد و به دروازه پرسپولیس نزدیک شود. در همین حملات هم بود که توانست یک پنالتی را به سود خود بگیرد تا تبریزی‌ها در دقیقه 73 با گل رسول خطیبی از روی نقطه پنالتی به تنها گل خود در این مسابقه برسند اما باز هم سرخ‌ها بودند که در دقیقه 76 با ضربه سر خلیلی به گل رسیدند و بعد از آن و همزمان با خواندن سرود قهرمانی روی سکوها، این توپ‌های پرسپولیس بود که یکی یکی از کنار دروازه به بیرون می‌رفت و سرخ‌ها به جای تمرکز روی ادامه بازی، برای دیدن جام قهرمانی چشم می‌گرداندند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 00:50

سلام خجالت بکش درستو بخون امتحاناتون چه طوره؟moji

مژی جان قسمت بالای صفحه نظرات جا برای نوشتن اسمت هست.سحر.سعی میکنیم درس هم بخونیم.از یاداوریت ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد