فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

سایت هایی در زمینه IT

سایت های زیر در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت میکنن.در مورد هر سایت توضیحاتی داده شده. امیدوارم براتون مفید باشه.برای مشاهده کامل این پست روی ادامه مطلب کلیک کنین.

   www.itac.ca  

 این سایت به انستیتوی فناوری اطلاعات کانادا تعلق دارد.در این سایت میتوان مواردی چون آشنایی با ITC,اخبار, رویدادها, امکانات جستجو و عضویت در کتابخانه را مشاهده کرد. 

  

منبع:روزنامه آفرینش

WWW.cm.deakin.edu.au 

این سایت به موسسه DEAKLIN اتعلق دارد.در این سایت میتوان مطالبی از قبیل تحقیقات مرکز,اخبار,گزارش رویدادها,LINK ,سمینارها و مطالب آموزشی درباره فناوری اطلاعات را مشاهده کرد. 

www.lucent.com  

این سایت به لابراتواری به نام LUCENT که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت دارد می پردازد.امکان جستجوی مطالب در سایت وجود دارد.همچنین میتوان مطالبی را در مورد بنیانگذار این موسسه مطالعه نمود. 

www.informationtheory.net  

 این سایت بنا به نام خود به ارائه اطلاعات و آموزش در مورد فناوری اطلاعات می پردازد.در سایت میتوان به مطالبی درباره تئوری اطلاعات,کنفرانس های برگزار شده,تحقیقات به عمل آمده,کمیته های فنی و نکات فنی درباره فناوری اطلاعات دسترسی پیدا کرد.

http://absolute-space.net  

در این سایت به اطلاعات,تکنولوژی اطلاعات و تئوری وجودی آن پرداخته میشود.اطلاعات چیست؟,چگونه میتوان آن را در اختیار گرفت؟,و موارد بسیاری دیگر از مطالبی است که در این سایت مشاهده میشود.

www.cioinsight.com  

این سایت به ارائه اطلاعات و  مفاهیمی در مورد IT میپردازد.در سایت میتوان امکان جستجو را در اختیار داشت.همچنین میتوان مطالب ارائه شده در مورد IT که در سایت قرار داده شده مثل کتاب ها , گزارش رویدادها و اخبار را مشاهده کرد.امکان ثبت نام رایگان در سایت هم میسر میباشد.

www.pass.co.uk  

موسسه آموزشی PASS در این سایت به آموزش مطالبی در مورد IT میپردازد.آموزش کار با کامپیوتر, نرم افزارهای آموزشی, استفاده از فناوری اطلاعات در تجارت جهانی, مدیریت بر روی اطلاعات و اخبار راجع به IT را در این سایت میتوان مشاهده کرد.

  http://capellauniversity.edu  

این سایت به دانشکده تکنولوژی  دانشگاه CAPELLA تعلق دارد.در این سایت میتوان به موارد آموزشی دربارهIT , و استفاده از تکنولوژی های جدیدبرای استفاده در مدیریت اطلاعات دست یافت.امکان جستجوی مطالب در سایت فراهم میباشد.همچنین میتوان با دانشکده آشنا شد, 

درباره برنامه های آن در خصوص IT اطلاعاتی کسب نمود و به عضویت سایت در آمد.مطالب دیگری درباره تکنولوژی اطلاعات را میتوان در صفحه اصلی سایت مشاهده کرد. 

www.technologyevaluation.com 

در این سایت به نام GURU امکان دریافت جواب برخی از سوالات در مورد IT فراهم میباشد.در سایت برای برقراری ارتباط باید ابتدا یکی از زیر مجموعه های فعالیت را انتخاب کرده و سپس آدرس E-Mail خود را وارد کرد.در این صورت میتوان از 2 ساعت مشاوره رایگان و خبرنامه روزانه ای درباره IT بهرمند شد.

http://raha53.pershianblog.com   

در این وبلاگ به معرفی رشته مهندسی فناوری اطلاعات در ایران و پیشرفت های پرداخته میشود. 

مطالب زیادی را میتوان از نویسنده در این وبلاگ مشاهده کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد