فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

طراحی مجدد پورتال MSN

سه ماه بعد از طراحی مجدد پورتال یاهو، صفحه اول MSN نیز تغییر مییابد. به گفته سخنگوی مایکروسافت، این سایت ساده سازی میشود، صفحه آبی آن به رنگ سفید تغییر میکند و سرعت بارگزاری آن نیز افزایش قابل توجهی پیدا میکند.

هدف این است که محتوا در این سایت جدید حرف اول را بزند؛کلیپهای ویدئو مستقیماً از صفحه اول پخش میشود، کاربران سایت قابلیت چک اطلاعات خود در Twitter و Facebook را خواهند داشت. برخی از امکانات موتور جستجوی بینگ با سایت ادغام شده و اطلاعات محلی و اطلاعات مربوط به آب و  هوا، فیلم، رستوران و وضعیت ترافیک روی سایت MSN قرار میگیرد. 

 

 

 منبع: www.bits.blogs.nytimes.com

با این حال MSN به اندازه یاهو کوشش نمیکند که دیگر برنامه ها را در سایت خود ادغام کند. منبع محتوای این سایت عمدتاً MSNBC و Fox Sports  خواهد بود و این برخلاف سیاستهای یاهو و AOL در تولید محتوای جدید و ناب است.

کاربران سایت MSN به حدود 100 میلیون نفر در ماه میرسند و 45 درصد از ترافیک موتور بینگ از همین سایت ایجاد میشود. روز چهارشنبه، طرح جدید سایت برای 10 درصد از کاربران آمریکای شمالی به نمایش در خواهد آمد. این خدمت ظرف ماههای آینده گسترش مییابد و تا اوایل سال 2010 کلیه کاربران ایالات متحده سایت جدید را خواهند دید.

آقای ویس، مدیر کل گروه مدیریت محصول MSN بیان کرد کنترل کیفی طرح جدید توسط Qi Lu انجام شده است. Lu از لحاظ سختکوشی و جزئینگری زبانزد همگان است و گفته میشود طرح جدید را پیکسل به پیکسل کنترل کرده است. وی در حال حاضر مدیر واحد خدمات آنلاین مایکروسافت است.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 15 آبان 1388 ساعت 17:21

فکر کنم آش شله قلم کار بشه!!!!!!!!!
اما خوب خیلی روی مخاطب و راحتی اون تاثیر میذاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد