فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی بوی سیب در قم خاتمه یافت

 

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی بوی سیب به همت رادیو سراسری معارف برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی بوی سیب به همت رادیو سراسری معارف، عصر امروز ششم اسفندماه در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها در قم در بخش های وبلاگ، پارکست، بلوتوث، تصویر زمینه و عکس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر رادیو معارف با اشاره به رشد سریع اینترنت و کاربردهای فراوان آن در جوامع بشری گفت: کمتر از چهال سال است که اینترنت پا به عرصه وجود گذاشته، رشد تصاعدی پیدا کرده و با زندگی بشر آمیخته است.

وی در ادامه افزود: نگاه بدبینانه و گریزانه، نگاه خوش بینانه و سپردن خود به فضای مجازی و نگاه واقع بینانه سه نگاهی است که جوامع بشری به اینترنت و فضای مجازی دارند.

سپس علی اصغر جوشقان نژاد، دبیر سومین مسابقه سراسری بوی سیب ضمن قرائت بیانیه هیأت داوران این مسابقات گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات، مؤسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها، اتحادیه انجمن های اسلامی سراسر کشور، سازمان ملی جوانان استان های زنجان و آذربایجان شرقی و سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم، رادیو معارف را در برگزاری سومین مسابقات وبلاگ نویسی بوی سیب یاری کردند.

وی افزود: کل آثار رسیده به دبیرخانه سومین مسابقه بوی سیب 1941 اثر بود که از 1324 اثر رسیده در بخش وبلاگ، 425 اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد و 13 اثر حائز رتبه برتر شد که یک اثر نیز در موضوع ویژه دانش آموز حسینی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

دبیر سومین مسابقه بوی سیب ادامه داد: 82 اثر در بخش پارکست و 118 اثر در بخش بلوتوث به دبیرخانه ارسال شد که 26 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد و از 14 اثر در بخش پارکست و 4 اثر در بخش بلوتوث تقدیر خواهد شد.

جوشقان نژاد با بیان این‌که 417 اثر در بخش عکس به دبیرخانه ارسال شد که 149 اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد، یادآور شد: چهار اثر نیز از خارج کشور به دبیرخانه مسابقات ارسال شده بود.

در ادامه این مراسم با حضور حجج اسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر رادیو معارف، تقی نژاد، مدیر سازمان ملی جوانان آذربایجان شرقی، غلامرضا ناظمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از مجموعه صوتی «کلام امام پیام ولایت» رونمایی شد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی بوی سیب در بخش های وبلاگ، پارکست، بلوتوث، تصویر زمینه و عکس با اهدای جوایزی تقدیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد