فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

آغاز فصل جدید همکاری چندجانبه کشورهای اسلامی در صنعت پتروشیمی

تهران- مسول پانل پتروشیمی در اجلاس وزرای صنایع دی هشت از آغاز فصل جدیدی از همکاری چندجانبه کشورهای اسلامی در صنعت پتروشیمی خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، یوسف مسافر با اشاره به اهداف این نشست اظهار داشت:
به دنبال آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های دو یا چندجانبه با کشورهای مسلمان عضو دی هشت در صنعت پتروشیمی هستیم.  

 

خبرگزاری جمهوری اسلامی

وی اظهار داشت: در کارگروه پتروشیمی که در اجلاس وزرای صنایع دی هشت برگزار می‌شود، امیدواریم بتوانیم در خصوص سرمایه‌گذاری های مشترک با کشورهای عضو در صنعت پتروشیمی به توافق برسیم.

وی تصریح کرد: کشور ایران به دلیل دارا بودن پتانسیل صادرات انبوه مواد پتروشیمی، آمادگی تامین نیازهای کشورهای عضو دی هشت را در زمینه مواد پلیمری، شیمیایی، آروماتیک، کودهای شیمیایی و پلیمرهای مهندسی دارد.

مسول پانل پتروشیمی در اجلاس وزرای صنایع دی هشت با اشاره به توان تحقیق و توسعه در زمینه پتروشیمی در ایران گفت: آماده همکاری با کشورهای عضو دی هشت در زمینه تحقیق و توسعه و فناوری پتروشیمی، هستیم.

مسافر اضافه کرد: در کارگروه پتروشیمی پیشنهاد خواهیم کرد شبکه‌ای برای اطلاع کشورهای عضو از دانش فنی، مسایل تکنولوژیک، مالی و بازاریابی کشورهای عضو دی هشت در زمینه پتروشیمی، ایجاد شود.

وی همچنین از آمادگی صنعت پتروشیمی کشورمان برای همکاری در حوزه آموزش نیروی انسانی این صنعت در کشورهای عضو، خبر داد.

این مقام مسول با بیان اینکه برخی کشورهای عضو دی هشت از منابع نفتی برخوردار بوده و در صنعت پتروشیمی توان بالایی دارند، اظهار داشت: با همکاری‌های دو یا چند چانبه می‌توان نسبت به توسعه فعالیت صنایع پتروشیمی کشورهای دی هشت در سطح جهانی اقدام کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد