فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

سفره هفت سین بچه های فراز

دیروز به همت بچه های فراز و کمک دانشجویان مهندسی فناوری، دانشگاه پیام نور کرمانشاه یک هفته زودتر به استقبال نوروز رفتدیروز وقتی داشتیم تو ساختمان دانشکده فنی سفره هفت سین رو می چیدیم با برخوردای جالبی مواجه شدیم!اکثر بچه هایی که سفره هفت سین رو می دیدن از کار نویی که انجام شده بود استقبال کردن.البته یه عده از بچه ها هم با برخوردای جالبشون مارو مورد لطف قرار دادن!!! این وسط خیلی از دوستان دلیل این کارو پرسیدن؟ دلیل ؟دلیل این کار به نظر شما جز جمع کردن بچه ها دور هم چی میتونه باشه؟ بچه هایی که به قول استاد جمشیدی از نفاق رنج میبرن!! والبته دیروز هم یه عده شون مارو مورد لطف قرار دادن!!ولی خوشبختانه بچه های رشته های دیگه جای خیلی ها رو خالی کردن.به هرحال ما خواستیم از دوران دانشجویی که دیگه از نیمه گذشته و رو به پایان داره میره با بچه ها یه خاطره مشترک داشته باشیم .دورانی که وقتی بگذره فقط میتونی حسرت روزای از دست رفته اش و بخوری و کار دیگه ای از دستت بر نمیاد.دیروز خواستیم از دوران دانشجویی یه خاطره قشنگ برای بعدمون بسازیم،یه خاطره به یاد ماندنی،یه خاطره که شیرینی دوران دانشجویی رو به کاممون تازه کنه.دوران طلایی که دیگه هیچ وقت نمیتونی نظیرش و پیدا کنی.راستی از بچه های انجمن رویش هم باید تشکر کنیم . همچنین از آقایان عباسی و اسدی و عزیزی هم ممنونیم که لطف کردن و کمکمون کردن.

دیروز فقط خواستیم شادبودن بچه هایی رو ببینیم که خدا رو شکر به واسطه ساختن این برجهای دوقلو  و این همه امکانات رفاهی که براشون مهیا شده،هر روز شادتر از دیروز میشن!!!

شاد بودن هنر است،شاد کردن هنری والاتر.....      
نظرات 1 + ارسال نظر
علی عباسی دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 21:35

دست مریزاد
خدا گواهه که با اینکه چندین شماره در نشریه صفر و یک -که به عنوان سردبیر- برای انجمن نرم افزار کار میکردم با اینکه نشریه تقریبا به اوج رسیده بود به کسی از همکارام دست مریزاد از ته دل نگفته بودم ولی واقعا کار بچه های فراز حیرت زدم کرد. "یه ابتکار ناب"
واقعا دست مریزاد دستاتون درد نکنه و از اینکه تعداد زیادی دانشجو رو شاد کردین ممنونم
من از طرف تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور که با این حرکت نمادین و با ارزش شما ؛شادی رو که توی چهره شون میشد دید از شما تشکر میکنم .
امید وارم در پناه سایه خداوند منان همیشه و در تمام مراحل زندگیتان شاد باشید.
به امید لبخندی از ته دل بر لبانتان
یا علی

خواهش میکنم. نظر لطفتونه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد