فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران آغاز شد

تهران - پنجمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با حضور 350 تیم از 10 کشور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد.

به گزارش ایرنا؛ این مسابقات با حضور دکتر جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و بنیان گذار دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ، موسی خانی رییس کمیته ملی روباتیک ایران و رییس دانشگاه آزاد قزوین ، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و پروفسور " ویستر" عضو کمیته اجرایی فدراسیون جهانی روبوکاپ و نماینده این فدراسیون در مسابقات آغاز شد.
در این دوره از رقابت ها علاوه بر 320 تیم ایرانی، 30 تیم از کشورهای چین، هلند، آلمان، آمریکا، برزیل،انگلیس، هند، فیلیپین و پاکستان به صورت حضوری و از راه دور شرکت کرده اند.
پس از ایران، چین با 17 تیم بیشترین تعداد تیم ها را در بین کشورهای خارجی در این رقابت ها دارد.
بازدید از این رقابت ها که در سالن های 35 ،37، 38 و 38A محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود از ساعت 9:30 تا 15 برای عموم آزاد است.
این رقابت ها در بخش بزرگسالان در لیگ های شبیه ساز فوتبال دو بعدی و سه بعدی، امداد، مین یاب، فوتبالیست سایز کوچک و متوسط روبات خانگی ، انسان نما، روبات پرنده، روبات زیر دریایی و نائو برگزار می شود.
بخش دانش آموزی مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران نیز در لیگ های جونیور، فوتبالیست یک به یک ، فوتبالیست دو به دو امداد مقدماتی و امداد پیشرفته برگزار می شود.
همچنین دومین سمپوزیوم بین المللی روبوکاپ نیز فردا (پنج شنبه) برپا می شود که از 50 مقاله رسیده به دبیرخانه سمپوزیوم 18 مقاله بصورت سخنرانی ارائه می شود.
مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران تا 20 فروردین ماه ادامه دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید علی یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 08:15

سمپوزیوم یعنی چی ممنون میشم اگه بدونم

مجمعی که هدفش مباحث علمی و فلسفی باشد.و یا مجمعی که اشخاص مختلف راجع به موضوعی واحد،مقالاتی ارائه نموده یا سخنرانی هایی ایراد نمایند.مانند سمپوزیوم نفت یا سمپوزیوم حکمت و فلسفه و نظایر آن.عنصر اصلی در سمپوزیوم موضوع واحد آن است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد