فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

اعلام نتایج نهایی مسابقات روبوکاپ آزاد ایران .

 پنجمین دوره مسابقات و دومین سمپوزیوم بین المللی روبوکاپ آزاد ایران 2010 دیشب در سالن شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران با اعلام نتایج نهایی به کار خود پایان داد.

در مراسم پایانی مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران که با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی و پروفسور وِیسر مدیر اجرایی فدراسیون جهانی روبوکاپ و شرکت کنندگان ایرانی و خارجی در این مسابقات برگزار شد با اهدای تندیس ویژه مسابقات و جوایز نفیس از برگزیدگان این مسابقات بین المللی تقدیر شد.

نتایج نهایی برگزیدگان این دوره از مسابقات به ترتیب زیر است:

در رشته شبیه ساز فوتبال دو بعدی، تیم Unique از ایران اول، تیم Apollo از دانشگاه نانجینگ چین دوم و تیم Escilas از دبیرستان علامه حلی سوم شد. 

در رشته شبیه ساز فوتبال سه بعدی، تیم SEU-Redsun از دانشگاه Southeast چین اول، تیم Strive3D از دانشگاه شانگهای چین دوم و تیم Blodhearts از انگلستان سوم شد. در رشته شبیه ساز امداد، تیم SOS از دانشگاه امیرکبیر اول، تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دوم و تیم ZGU از چین سوم شد.
در رشته واقعیت ترکیبی، تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اول شد. در رشته رقابت فنی واقعیت ترکیبی، تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اول شد. در رشته ربات های مجازی، تیم Kaveh Glass از دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه شهید رجایی اول و تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دوم شد.
در رشته توسعه شبیه ساز ربات مجازی، تیم AOJRF از دانشگاه آمستردام هلند و آکسفورد انگلستان اول شد. در رشته مین یاب دستی، تیم YRA از دانشگاه آزاد اسلامی یزد اول و تیم Senator از پژوهش سرای دانش آموزی کرمانشاه و Anisa دانشگاه علم و صنعت دوم شد.
در رشته خانگی تیم MRL از دانشگاه ازاد اسلامی قزوین مقام اول را کسب کرد . در رشته مین یاب خودکار تیم ROCK از دانشگاه یزد اول و تیم پارسیان از دانشگاه ازاد یزد دوم شد و تیم پاسارگاد از دانشگاه علمی کاربردی هادی مقام سوم را کسب کرد .
در رشته ربات نمایشی دانشجویی تیم ارسباران از دانشگاه ازاد اسلامی اهر دوم و تیم NEDSA از نیروی دریایی سپاه شیراز سوم شد . در رشته ربات انسان نما تیم FUMANOID از برلین المان اول و تیم GROBOT از دانشگاه صنعتی کرمانشاه دوم و تیم PERSIA از دانشگاه ازاد خوراسگان سوم شد .
در رشته قدرت مانور ربات انسان نما تیم GROBOT از دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مقام نخست دست یافت. در رشته فوتبالیست سایز کوچک تیم MRL از دانشگاه ازاد اسلامی قزوین اول و تیم OMID از دانشگاه شاهد دوم شد و تیم IMMOTALS از دانشگاه علم و صنعت به مقام سوم دست یافت .
در رشته رقابت فنی سایز کوچک تیم MRL از دانشگاه ازاد قزوین به مقام اول دست یافت . در رشته فوتبالیست سایز متوسط تیم STRIVE از دانشگاه شانگهای چین به مقام نخست دست یافت . در رشته فوتبال دانش اموزی یک به یک تیم SWR شخصی مقام اول و تیم ESPADANA از دانشگاه شهید اژه ای اصفهان دوم شد و تیم فرزانگان A1 دبیرستان فرزانگان تهران و تیم B3 -HELLI دبیرستان علامه حلی تهران به ترتیب سوم و چهارم شدند.
در رشته فوتبال دانش اموزی دو به دو تیم فرزنگان B1 از دبیرستان فرزانگان تهران اول و تیم A3 -HELLI از دبیرستان علامه حلی تهران دوم شد و تیم های SEPADANA دبیرستان شهید اژه ای اصفهان و تیم امام جواد 1 دبیرستان امام جواد 1 به ترتیب به مقام های سوم وچهارم دست یافتند .
در رشته امداد مقدماتی تیم SPARK2 از پژوهش سرای دانش اموزی علی بن ابیطالب زاهدان اول و تیم SPARK از پژوهش سرای دانش اموزی علی ابن ابیطالب زاهدان دوم شد .
در رشته امداد پیشرفته تیم پویش از دبیرستان امام صادق (ع) اول و تیم INFINITIY از دبیرستان شهید صدوقی یزد دوم شد و تیم ROBO دانش 1 از دبیرستان دانش تهران سوم شد .
در رشته نمایش دانش اموزی تیم خرد از دبیرستان منظومه خرد اول و تیم چهار تیم شخصی دوم و تیم PHOENIX از پژوهش سرای قزوین سوم شد .
در رشته بهترین کار تیمی تیم ROBO TERONIS از مدرسه نوشاد شیراز به مقام نخست دست یافت .
در رشته بهترین طراحی صنعتی تیم شریعتی از دبیرستان شریعتی به مقام نخست دست یافت .
در رشته امداد گر واقعی تیم MRL از دانشگاه ازاداسلامی قزوین و تیم YAR از دانشگاه ازاد اسلامی یزد و تیم PARS از دانشگاه خواجه نصیر طوسی به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته بهترین ربات در جابجایی اجسام تیم MRL از دانشگاه ازاد اسلامی قزوین و YAR از دانشگا ه ازادی اسلامی یزد مشترکا مقام نخست را کسب کردند .
در رشته بهترین ربات امدادگر تصمیم گیرنده خودکار تیم MRL دانشگاه ازاد اسلامی قزوین مقام نخست را کسب کرد.
در رشته بهترین ربات امدادگر قدرت مانور تیم MRL از دانشگاه ازاد اسلامی قزوین به تنهایی بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد