فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

لیستی از برترین خواندنی های مدیریت پروژه IT

وب سایتها، بلاگها، فیدهای سایتهای اجتماعی و کتابهایی در رابطه با مدیریت پروژه که سرزدن و خواندن آنها توصیه می شود. 

به گزارش IT World، با ظهور گسترده وبلاگها و سایتهای شبکه اجتماعی حال مدیران پروژه می توانند برای کسب دانش بیشتر پیرامون مدیریت پروژه و پروسه های مربوط به آن، از این منابع اطلاعاتی بهره برند. در اینجا فهرست الفبایی از برترین سایتها و وبلاگهای فعال دراین حوزه معرفی شده است: 

Change Through Action: دین ارل یک مشاور مدیریت پروژه است که در زمینه تغییر سازمانی و پروژه های IT تخصص دارد.  

Gantthea : یک وب سایت فوق العاده است که محتوای آن پیرامون بلاگها و مقالات IT است. در این سایت علاوه بر آشنایی با ترفندها، خبرنامه ها، فایلهای ویدئویی می توانید در جامعه آنلاین این سایت شرکت کرده و با سایر مدیران پروژه به گفتگو و تعامل بپردازید.  

Papercut PM: این وبلاگ متعلق به یکی از فعالان عرصه پروژه های فناوری اطلاعات است، Geoff Grane را می توانید در جوامع آنلاین مدیریت پروژه در توییتر پیدا کنید. 

PM Student: وبلاگ Josh Nankivel به این منظور کمک به مدیران پروژه برای رسیدن به اهداف کاریشان اختصاص یافته است. بر روی این وبلاگ می توان محتوای آموزشی و کتابهای گوناگونی که در زمینه مدیریت پروژه وجود دارد را پیدا کنید.  

Programme and Project Management Community: این وب سایت فهرستی از برترین وبلاگها با موضوع مدیریت برنامه و پروژه را معرفی می کند. اینجا بهترین مکان برای معرفی وبلاگ مدیریت پروژه خود است.  

ProjectSmart : این سایت با معرفی طیف گسترده ای از موضوعات به کسب تجربیات بیشتر توسط مدیران پروژه ای که در ابتدای راه هستند کمک می کند. این اطلاعات بسیار مفید و کامل هستند به علاوه در اینجا می توان مقالات و ترفندهای فوق العاده ای را آموخت و برای تعامل با دیگر مدیران پروژه در انجمنهای این سایت شرکت کرد. 

 The Critical Path: وبلاگ درک هاسر، جایی است که می توان به پروسه مدیریت پروژه به منزله یک امر پیچیده فکری و منطقی نگاه کرد. درک هاسر یکی دیگر از متخصصان فعال در توییتر است و بازدید از این وبلاگ به شما توصیه می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
رها... سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 01:06

وای چه قدر سایتت توپ بود...[گل]ایول...
میگم سایت منم بیا...
وبلاگ من پسوردهای دانشگاهی هست اگه نظر هم بدی دیگه عالی میشه...ما میتونیم با هم همکاری های زیادی بکنیم...
وبلاگ من:
http://pasmath.blogsky.com/
منتظر حضور سبز تو هستما....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد