فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر ۸ آمد

شرکت‌های فعال در زمینه مرورگرهای اینترنتی این روزها شدیدا مشغول بهبود و افزایش امکانات نرم‌افزارهایشان هستند. همانطور که پیش‌بینی هم می‌شد ارائه شدن مرورگر اینترنتی گوگل ، Google Chrome آتش رقابت در این زمینه را شعله‌ورتر ساخت به گونه‌ای که تنها در همین هفته شاهد اتفاقات زیادی در این بازار بودیم و اما مایکروسافت  خبر از ارائه نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر ۸ خود را داد.

جهت اطلاعات جالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.

مرور گر اینترنت

بالاخره مایکروسافت نسخه نهایی مرورگر اینترنتی‌اش را برای دانلود در اختیار کاربران اینترنت قرارداد. اولین نسخه آزمایشی این مرورگر (Beta1) سال گذشته و اولین نسخه کاندید انتشار (RC1) در ماه ژانویه ارائه شده بود.نسخه جدید دارای امکانات و ویژگی‌های جدیدی است و برخی از امکاناتی که از قبل در این مرورگر وجود داشته است از نظر عملکرد بهبود یافته است.IE8 علاوه بر زبان انگلیسی به زبان‌های ژاپنی،چینی و آلمانی ارائه شده یا به زودی خواهد شد.سرعت بازکردن صفحات نسبت به نسخه‌های پیشین به ادعای مایکروسافت افزایش چشمگیری پیدا کرده است.همچنین در قسمت نوار آدرس از امکانی مشابه AwesomeBar مرورگر فایرفاکس استفاده شده است که توانایی پیشنهاد برای تکمیل آدرس‌های اینترنتی براساس تاریخچه وبگردی شما ، سایت‌های مورد علاقه و … را دارا می‌باشد. گوگل کروم هم در نوار آدرس خود از همین ویژگی بهره‌مند است.
سایر ویژگی‌های اینترنت اکسپلورر هشت عبارتند از :‌
- استفاده از زبانه‌های رنگی برای مشخص کردن زبانه‌های مرتبط با یکدیگر
- بازکردن مجدد آخرین زبانه‌های بسته‌شده
- ویژگی Accelerators که انجام برخی وظایف نظیر جستجو به دنبال یک واژه،ترجمه یا موقعیت مکانی آن را با یک کلیک در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
- قابلیت Web Slices که به کاربران امکان ایجاد مجموعه‌ای از صفحات وب موردعلاقه‌شان را می‌دهد تا بتوانند آخرین بروزرسانی‌ در آنها را با سادگی بیشتری دنبال کنند.
- قابلیت سازگاری. برخی از صفحات با اینترنت اکسپلورر۸ سازگار نبوده و نمایش درستی ندارند. در این‌صورت می‌توان با یک کلیک همان صفحه را با نمایشی که در IE7 داشته است مشاهده نمود.
- مرور صفحات وب بصورت محرمانه (InPrivate Browsing) که در این حالت هیچ‌گونه ردپایی از وبگردی شما به جا نمی‌ماند و با خیال راحت می‌توانید هر صفحه‌ای را بدون ترس از ردیابی فعالیت خود مشاهده کنید.

نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر ۸ را می توانید با توجه به سیستم‌عامل خود از لینک‌های زیر دانلود کنید ‌:
ویندوز XP - ویندوز XP (نسخه ۶۴بیتی) - ویندوز Vistaویندوز Vista (نسخه ۶۴بیتی)
اینترنت اکسپلورر ۸ برای کاربران ویندوز ۷ هنوز ارائه نشده است و مایکروسافت پایان سال میلادی را برای عرضه این مرورگر در ویندوز ۷ وعده داده است.

جزئیات کامل مربوط به اینترنت اکسپلورر هشت را به همراه لینک‌های دانلود می‌توانید در صفحه اختصاصی آن در سایت مایکروسافت مشاهده کنید.اینجا را کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
پر سرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 14:01 http://www.irupload.ir

سلام اگه خواستید برای وبتون عکسی رو اینترنت منتشر کنید و یا عکس و فایلی رو با کسی به اشتراک بگذارید ، آپلود سنتر ما با پرسرعت ترین سیستم لود عکس و امنیت بالا میزبان دائمی عکسهای شماست. حتما با سایت ما سر بزنید. موفق باشید. پر سرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد