فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

فراز

بچه های IT پیام نور کرمانشاه

دخترایرانی که شما را متعجب خواهد کرد!

 

د ختری که هم سنتور میزنه هم طراحی وگریم انجام میده ودانشجواست ومیخواد تادکترا ادامه بده

 فاطمه صالحی دودست ویک پا به طور مادر زاد نداره

فاطمه ومعصومه دوقلو هستن که زمان باردای مادرش زمین میخوره وفاطمه به رحم مادر میچسبه ودیگه رشد نمیکنه.

سخترین دوران زندگی فاطمه اولین روز مدرسه بود.

فاطمه:اولین روز مدرسه بدترین روز زندگیم بود.همه با ترحم به من نگاه میکردن . من قبل از مدرسه رفتن با پا نقاشی میکشیدم اما معلمم به من کمک کرد که من از دست هام استفاده کنم سخت بود اما شد

بعداز گرفتن دیپلم فاطمه به کلاسهای موسیقی رفت وبا کمک مشاوره استادان سنتور را انتخاب کرد اما برای به دست گرفتن مضراب ها به پروتزهایی نیاز داشت که متخصصین هلال احمر به او کمک کردن.

بعد از سنتور با کمک برادر بزرگترش دوره طراحی وسیاه قلم را به اتمام رساند وبعد دوره گریم و آرایشگری را آغازکرد ودر امتحان بهترین نمره را گرفت.

مدرک گرافیک کامپیوتر هم دیگر افتخار این بمب روحیه است.

من این همه مدرک گرفتم تا یک جا کار کنم اما کسی به معلول کار نمیدهد.

فاطمه سال 87 به عنوان دانشجوی کنسرواتور ایران پذیرفته شده وقصد دارد تا دکترا ادامه دهد.

< تنها سختیم نگاه ترحم آمیز دیگران است>

موفق باشی

moji

نظرات 2 + ارسال نظر
mohsen شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 15:47 http://irnahost.mihanblog.com

5500 mb free host+20g bandwidge
*****free****

سلام
شما سیم کارت ایرانسل دارید
می خواین شارژ گوشیتون رو با قیمت 1690 تومان تهیه کنید ؟؟؟
2000 تومان شارژ
قیمت 1690
کلیه کارت های عضو شتاب پذیرفته می شوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد